2015. április 29., szerda

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 34 ~

2015. február

Ma nagyon kiröhögött a Zanci. Az úgy kezdődött, hogy én már marhára otthon vagyok mindenhol, szóval belaktam rendesen a szomszéd kertjét is. Éppen ott játszottam a barackfa alatt, amikor a Zanci hívott, hogy jöjjek haza. Na ez azért nem olyan egyszerű, mert hiába mondja nekem a Zanci, hogy másszak át a kerítésen, én azért inkább mégis körbe jövök, ami azt jelenti, hogy előre szaladok a kapukhoz, aztán a szomszédtól átbújok, felugrok a kukára és már itthon is vagyok. Illetve ez általában ilyen olajozottan szokott menni, de most nagyon rohantam, átsüvítettem a szomszédék kapujánál, aztán nagy ugrással fel a kukára, onnan meg sutty, becsúsztam a kuka mögé…! A Zanci úgy röhögött, hogy majd' összepisilte magát! Felvilágosított, hogy egyébként a macskák páratlan ügyességgel szoktak ám ugrani, nem úgy, mint én, meg a Gellért-hegy. Haha! Nagyon vicces!




Ja! Mostanában új kényeztetési praktikát eszeltem ki, mármint, hogy a Zanci hogyan kényeztessen engem. (Naná!) Eddig mindig úgy feküdtünk este, hogy a Zanci mellkasára hevertem el, a fejemet a nyakába fúrtam és dorombolva elaludtam. Na most megfordultam, a térdénél volt a fejem, a hátsó lábaimat meg odatettem a mellkasára. Egy darabig így voltunk, aztán felemelkedtem kicsit és nyürrentettem a Zancinak. Ő először nem értette mit akarok, de mikor meglátta, hogy szétterpesztem a hátsó lábaimon az ujjakat, rájött, hogy talpmasszázst óhajtok. Óvatosan kezdte bügyürkézni a talpaimat, de erre én följebb kukacoltam, hogy jobban hozzáférjen, úgyhogy jól megdögönyözte őket. Jaaaj, hát ez ááállati finom! :) Hanyatt vágtam magam, hogy na ezt pont így csinálhatja még órákig, és úgy doromboltam közben, mint egy gőzfűrész! Közölte velem, hogy egy csöppel vagyok csak szemtelenebb a sokéves átlagnál, és Ő nem a rabszolgám. Kis csacsi. Dehogynem az! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése