2015. április 18., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 20 ~

2014. november 18.

Pucér a hasam! Ezt ma reggel fedeztem fel, miután felébredtem! Ragtapaszom is van, de az nem csigáz fel annyira, mint az, hogy összedzsuváztak valami narancssárgás izével, amitől összetapadt a szőröm. Még a belső combom is csupa olyan, úgyhogy egész nap nyalakszom. Kicsit nyögök, ha felülök, de nem fáj semmi. Ez már csak azért is biztos, mert ultraszónikus sebességgel közlekedem és mindenre felugrom, ha a Zanci nem veszi észre. Amúgy tök rokkant agyilag a Nő, álló nap sikoltozik, hogy most fogok szétrepedni varratilag, vagy ha nem most, akkor MOST, és ezzel szórakoztat, már tiszta migrén vagyok Tőle! Próbál szegény a kedvemre tenni, mert mindig fel akarok ugrani az ablakba, hogy nézelődjek, de azt ugye nem szabad, mert frissen vagyok műtve. Erre a Zanci kitalálta, hogy az asztal alá teszi a szállítómat, az elé meg egy kicsi dobozt és meg is mutatta, hogy először lépjek a kicsi dobozra, onnan a szállítóra és onnan az asztalra, hogy aztán felmásszak az ablakba. Bólogattam, hogy láttam, értem és köszi, aztán mikor újra fel akartam menni, a padlóról ugrottam nyilván. :)

A Zanci most a guglin kutat, hogy más cicák milyenek voltak a műtét után. Azt mondja, nekem most hivatalosan 3-4 napig levertnek kéne lennem, meg azt is, hogy ha ilyen marhára aktív maradok, akkor Ő ver le, de manuálice. Tíz nap múlva lesz csak a varratszedés, megkért, hogy addig ne csináljak olyat, ami miatt az ügyeletre kell rohanni velem. Feszt hisztizik! Ahh, de nehéz sorom van!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése