2015. április 18., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 7 ~

2014. augusztus

Hát, a nemes bosszúmból, csak annyi lett, hogy elkaptam a Zanci kezét és megharapdáltam, de Ő játszott velem és csikizte a hasam is, úgyhogy viszonylag hamar elfelejtettem, hogy eredetileg vendettázni akartam. Most azt találta ki, hogy ingerszegény a környezetem és csinál nekem játszódobozt. Volt itthon valahol karton és abból tényleg kivágott darabokat, aztán lettek benne lyukak. Most azt játszom, hogy ki-be szaladgálok a dobozban, a lyukakon keresztül és marhára élvezem. Már bevittem a plüsscicámat és a mauzit is. Azóta, a Zanci kicsit többet tud szöszölni a számítógépnél, ami egyébként egy izgis dolog. Az úgy van, hogy a Zanci író, vagy legalább is úgy csinál és ezért Neki munkaeszköz a gép. Van egy nagy monitor is, amit nagyon szeretek, mert színes és mikor a gép unatkozik, buborékok pattognak a képernyőn, amiket megpróbálok elkapni, de nem tudom őket onnan kihúzni. Már megtanultam felugrani a Zanci ölébe, onnan meg felugrom az asztalra és nézem, hogy mit csinál a képernyő. Azt szeretem a legjobban, amikor egy nagy fehér izén, szaladgál a sok kis fekete izé, azokat is kapkodni szoktam, vagy csak ülök a monitor előtt és nézem, ahogy csak mennek és mennek, a kis feketék. A Zanci ennek nem feltétlenül örül, mert nem nagyon szokott felnézni a billentyűkből, viszont mikor felnéz, csak a tomporomat látja, azt nem, hogy mit írt. Ja, mert azt mondta a Zanci, hogy a kis feketék a betűk és magasan pontozná, ha máshová internálnám a szervezetemet, mert így, csak egy csíkos macskasegget lát, a készülő könyve helyett. Ja, meg az is izgi, amikor felfekszem az íróasztalra, mert oda nem tabu mennem és onnan lenyúlkálok oda, ahol a Zanci a billentyűket nyomogatja. Ilyenkor mindig rácsap a praclimra, hogy ne nyomkodjak, aztán meg káromkodik, mert azt mondta, hogy azt még az Enigma sem tudná kikódolni, amiket együtt írunk és törölnie kell egy csomó sort.




Most aggódás volt értem, mert hasmenést kaptam. A Zanci minden kakit kivesz a bilimből, (már tuti, hogy gyűjtő!!!) de most nem értette, hogy mégis mitől van ez. Alus kaját kapok és junior szárazat, ráadásul a Royal-ból, úgyhogy rejtélyesnek tartotta, hogy mitől lehet. Mivel, még törpetojás vagyok, kísérletezünk, hogy miket szeretek, mert a Dokibá azt mondta, hogy nem kell mindenből juniort ennem, elég, ha a száraztáp az, a többi lehet akármilyen, ami nem ilyen gagyi minőség. Szóval, a teljes alus felhozatalt végigeszem most. Mivel pedig, még mindig járunk a szurik miatt a Dr. Vauhoz, ezért most a Zanci megkérdezte, hogy mitől megy a hasam? Dokibá meg azt mondta attól, hogy mindig váltogatjuk az alusokat, ha van olyan, amit szeretek, akkor csak azt vegye a Zanci és akkor nem fogok rottyogni. Na, a Zanci meg is talált nekem, egy K betűs kaját, azt eszem a legjobban, úgyhogy betankolt belőle. Igen, de azért kell ám pár nap, hogy megszokja a hasam, szóval lett ebből egy kis esti mizéria, mert megint jött a rotty, de a Zanci nem ért ki időben, én meg mindkét hátsó lábammal belegyalogoltam a végtermékbe, aztán kipattantam a biliből és elkezdtem eszehagyottan rohangászni a lakásban, miközben azt sikítoztam, hogy „kakisalábamkakisalábam”. A Zanci rohant utánam és fennhangon könyörgött, hogy álljak meg szépen, mert már szügyig szaros az egész lakás, de én csak trappogtam tovább, mert jött utánam a szag, ami nem nagy csoda, tekintettel arra, hogy már minden barna volt. Végül, a Zanci elcsípett és akkor kaptam egy langyos ülőfürdőt, abban a kis kék lavórban, amiben mérni is szokott. Miután tiszta lettem, kitett a konyhába, hogy nyaljam magam szárazra, amíg Ő dezinficiálja a lakást. Mondjuk, már jól vagyok és keményet is kakilok, de akkor a Zanci nagyon mélyeket sóhajtozott, miközben domesztoszos vízzel sikált mindent, amit összecsokiztam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése