2015. április 18., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 28 ~

2014. december 31.

Nem tudom, hogy mi az aktuális zizi tárgya, de a Zanci aggódik, (mint mindig) mert ma meg szilveszter van, aztán majd lesznek valami petárdák, meg tűzijátékok, amiktől a Zanci szerint nagyon fogok félni. Délelőtt még a tévében a Dokibácsinkat is láttuk, a Dr. Vau elmondta, hogy mindenki nagyon vigyázzon az állatkáira és vigyék be őket, mert nagyon meg fognak ijedni és van ilyen zselé, amitől nyugodtabbak lesznek, azt kérjenek az állatorvosuktól. A Zanci csak hümmögött, hogy egyelőre idén kipróbáljuk az átölelős módszert, ha mégis félni fogok. Nem tudom mi az a petárda, de biztos kutya szagú, vagy ilyesmi, ha félni kell tőle.

Eljött az este és már hat órakor kezdődött a műsor. Először, csak egy pukkot hallottam, úgyhogy kiültem a fenti ablakba, hogy megnézzem mi volt az. A Zanci rögtön tudta, hogy na ez valami tűzijáték a közelben. Ez a tűzijáték? Elkezdtem helyben szteppelni, hogy ez engem érdekelne, de a Zanci félreértett és azt hitte, hogy rettegem… Khömm, szóval azt állítja, ismeri a macskákat, mert a Kristóf is 17 évig élt Vele, (Ő az elődöm) de nem tudja, hogy rettegni elbújva szoktunk, nem az ablaknál kukkolva? Na a lényeg, hogy gyorsan levitt engem a Nagyigazdihoz, aki már mondta is Neki, hogy mintha hallott volna valami pukkott. A Zanci mondta, hogy igen és mindjárt magához is ölelt, hogy ne féljek. Félt a fene! Jött egy következő durr, de ez most közelebb volt és színes fénnyel világított, úgyhogy kitéptem magam a Zanci kezéből és már az ablakban is voltam. Felágaskodtam és úgy néztem, ahogy elég közel hozzánk pukkantak a tűzijátékok. Hát ez ááállati kirááály! Rátapadtam az üvegre és úgy néztem a színes pukkanásokat. Hátrafordultam és nyürrentettem a Zancinak, hogy jöjjön és nézze már milyen szuper a műsor, de Ő és a Nagyigazdi engem néztek, tátott szájjal, és fejcsóválva. A Zanci azt mondta elképesztő, hogy ennyire képtelen vagyok úgy viselkedni, mint egy átlagos macska és közölte, hogy úgy nézek ki momentán, mint azok a szőrős Garfield babák, amiket a kocsik üvegére ragasztanak. Sajnos hamar vége lett a tűzijátéknak.


Este megvacsoráztunk, malacsült volt meg diótorta. Éjfélkor átjött a Keresztanyu, hogy meghallgassa a Himnuszt és pezsgőzzön a Nagyigazdiékkal. Amint elmúlt éjfél, azonnal kezdődött újra a tűzijáték, de nem csak az, hanem a szomszéd is kiment a ház elé és lődözött föl ilyen durrogó, színes izéket! Na engem aztán megint nem tudtak az ablakból elhúzni, hatökrös szekérrel sem! A Keresztanyu is csak nézett, hogy ennyire nem félek, sőt odavagyok a pukkanós, meg hangos dolgokért. Most messzebb volt a tűzijáték, de tovább tartott, viszont a szomszéd is jó sokáig petárdázott, úgyhogy a Zanci végül felhúzta a redőnyt és elhúzta a függönyt, hogy jobban lássak, amit igen jól tett, mert megint az ablakra tapadtam és csillogó szemmel néztem a durrogtatást! :)

Sajnos egy idő után mindent abbahagytak, a szomszéd is ment tovább bulizni és a tűzijáték is elfogyott. A Zanci pedig megállapította, hogy nagyon jól tette, amiért nem szerzett be egy adagot, abból a nyugtató zseléből, amit a Dokibácsink mondott, mert nekem aztán olyan fölösleges, mint a Pápa töke, meg a szakszervezet!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése