2015. április 18., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 25 ~

2014. december

Mostanában feszt meg vagyok kínozva! Az úgy van, hogy amikor a Zanci észreveszi, hogy koszos az orrom, főz kamillateát és abba mártogat vattát, meg fültisztítót és kipucolja a fülemet, meg az orromat. Azt mondta, ha nem lenne nyakörvem, úgy néznék ki, mint egy kóbor macska. Ezt kategorikusan kikértem magamnak, hiszen én gyárilag Hercegkisasszony vagyok! Szóval a Zanci el szokott kapni és akkor kezdődik a harc, mert neheheheeeem akarom, hogy kipucolja az orromat. Kalimpálok, meg nyöszörgök, de csak csinálja tovább, mert azt mondja, hogy nagyon csinosan kontrasztos a beült por az egyébként marcipánosan rózsaszínű nózimban. Lebuktam egyébként, mert a Nagyigazdi kint volt az udvaron és rajtakapott, amint éppen az orrommal túrom a földet. Amikor ezt elmondta a Zancinak, Ő csak megrántotta a vállát és apatikusan közölte, hogy akkor nyilván valóban randizott az Anyukám egy vaddisznóval és most szarvasgombát keresek…! Mondjuk van előnye is annak, ha tiszta a nózim, mert akkor mindig hozzádörgöli a Zanci a sajátját és azt mondogatja, hogy „Jaj, de meseszép a heftid, Csajszibajszi!”.



Kint az udvaron meg elszabadult a pokol. Amíg én fent lábadoztam a műtét után, addig a kertünkbe beszoktak idegen macskák. A Zanci azt mondja, hogy ezek nem kóborok, csak a szomszédék, de én akkor is kiosztottam mindet, miután már lemehettem. Még alig valamicske szőr nőtt vissza a hasamra, de azért már kevésbé fázom, szóval jó sokat vagyok az udvaron és hazakergetem a nálunk kolbászoló kandúrokat. Az egyik, (egy jó nagy, vörös) már úgy fél tőlem, mint a tűztől! Egyik nap jött ki értem a Zanci és hívott, én meg a szomszéd kertből jöttem át. A mi kertünkben meg ott ült ez a vörös és nem a Zancitól ijedt meg, hanem tőlem, mert meglátta, hogy jövök és a Zanci szerint, az volt a fejére írva, hogy „Úristen! Már megint itt van ez a NŐŐŐ!!!”. Jól megkergettem a hülyét! Mit képzel ez? A Zanci azt mondta, hogy a kandúr kétszer akkora, mint én, szóval jó hírem lehet cicakörökben, a környéken…! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése