2016. október 23., vasárnap

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 122 ~

2016. október

Nohát, olyan dolgok vannak, hogy hú! Először is, a Zanci könyve megjelent, amitől teljesen bolond lett, azóta reklámoz, meg a kiadóba járkál, szóval szerintem ráférne, hogy valaki újraindítsa a hardverét, mert kezd belőle elegem lenni…!

Különben ettől függetlenül vidáman vagyunk, mert mindig csinálok valami plusz programot, amitől főként én vidulok. A múltkor pölö kicseréltettem este a Zancival a vizemet, mert reggel töltött a tányéromba tisztát, de az estére menthetetlenül megposhadt, úgyhogy addig sírtam vigasztalanul, míg a Nő nagy sóhajok közepette ki nem ment a konyhába, tiszta vizet hozni. Jön befele, kezében a csurig töltött tányérommal, persze óvatoskodva, hogy ki ne lötyögtesse… Én meg elbújtam az ajtó mögött, és éppen mikor beért elé pattantam, szólván: BUUU!!! Erre a Zanci roppant mókásan sikkantott egyet, aztán eldobta a tányérkámat. Az meg pályára állt, szépen átszárnyalt a küszöb fölött, végül azért nem tört össze, mert az ágyon landolt. Ügyesen eláztatta a matracot, a paplant, a parkettát, és mindent, ami a hatósugarába került. Páratlan reflexeimnek köszönhetően én csak azért nem lettem vizes, mert mikor a tányér a levegőbe emelkedett, én kisprinteltem a Zanci lába elől. Aztán az ágynak dőlve röhögtem, míg a Nőm randán káromkodva feltörölt, meg villámgyorsan lerántotta az ágyról a vizes ágyneműt. Kaptam persze azért egy másik tányér vizet, amiből kereken kettő kortyot ittam is, az este további részében pedig azt figyeltem a tv tetejéről, ahogy Anyám kuporgott a matracon, hajszárítóval fújva a vizes foltot, miközben félpercenként rám nézett, hogy elmondja; nagyon-nagyon rossz vagyok, és egyszer még kifordít a csíkos pizsimből!


Persze az ilyen összeveszéseink nem tartanak sokáig, a Zanci hála az égnek nagyon hamar felejt, (gondolom meszesedik az agya, vagy ilyesmi) úgyhogy a vizes poén után két nappal csinált nekem "szerelem-párnát". Hogy az micsoda? Az kérem úgy készült, hogy a Nagyigazdi hozott nekem a gyógynövényboltból egy zacskó macskamentát, a Zanci meg fogta az egyik tiszta nylon harisnyáját, azt megtöltötte a macskamentával, kötött rá bogot, levágta a maradék anyagot, aztán odaadta nekem. Kérem szépen, aki szeretne nagy örömöt okozni a kiccicájának, az csináljon neki ilyen szerelem-párnát! Uhh, isteni illata van! Lehet neki puszikat adni, megfürdetni, rágcsálni, dobálni! Az igaz, hogy beálltam tőle, mint a gerely, de megérte! Úgy beszívtam, hogy a Zanci lefotózta a pillanatot, amint éppen a parkettán fetrengek és összeakadt szemekkel azt gajdolom, hogy: "Szeretlekpárnaaa", meg "Akácosúúút"...! Úgyhogy 2,5 éves fennállásom óta először készült olyan kép rólam, ahol tele pofával belebazsalygok a kamerába. A Zanci meg élvezettel nyomta a gombot, még a nyelvét is kint felejtette, annyira odavolt, hogy nem zombultam be fejileg, miközben jóízűen kacarászott az állapotomon! Sajnos a macskamentás párnát nem kapom meg, csak olyan 2-3 naponta, hogy ne legyek függő, mert eléggé megzizzentem tőle, de a lényeg, hogy néha megkapom és akkor jön az "ereszdelahajamsári"! :D 

A macskamentás párnával :) Csíííz! :D

3 megjegyzés:

  1. Imádlak Galuska hercegnő
    És sok szép pillanatokat nektek
    Pusszantunk bennetek innen Hajdúböszörményből

    VálaszTörlés
  2. Imádlak Galuska hercegnő
    És sok szép pillanatokat nektek
    Pusszantunk bennetek innen Hajdúböszörményből

    VálaszTörlés
  3. Tehát "füvezik" a hercegnő... Aranyos történet, mindig örülök, ha olvashatok róla.

    VálaszTörlés