2015. április 18., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 6 ~

2014. augusztus

Baromi rossz vagyok. Mármint a Zanci szerint, mert szerintem csak Ő hisztis. Mondjuk, elég borzalmasan néz ki mostanság és azt mondja, ennek csakis én vagyok az oka, mert napközben alszom, éjjel meg trappolok, mint egy dragonyos ezred, Ő meg napközben kénytelen ébren lenni és éjszaka aludna. Kaptam egy csomó „csendes játékot”, amikkel mégiscsak tudok hangosan játszani. Pölö van nekem ping-pong labdám, meg játékegerem, meg egy tollas botom, meg van gurigám is. A Zanci próbál engem a korán fekvéshez szoktatni, de nem nagyon megy Neki, mert Ő lefekszik este tíz körül, akkor én bekapcsolok és pattogtatom a labdámat, egerészek és gurigázok. Egyik éjjel, lendületből levadásztam a Zanci lábujjait is, de akkor elkapott, a fenekemre vert és azt mondta, hogy ronda irgumburgumot rendez, ha még egyszer ezt csinálom.

Ja, meg most azt találta ki, hogy klimatizált lakásban száraz a levegő, ezért nem csak a konyhában van vizes tálam, de a szobában is. Na, ez tök jó játék, mert oké, hogy néha iszom is belőle, de rájöttem, hogy ha beledobom az egeremet, akkor mókásan úszik benne. Amúgy mindent a számban cipelek, ami csak megtetszik, ezen a Zanci jókat nevetgél, de mikor először vette észre, hogy az egerem ázikál a vizemben, nem lett túl lelkes és megkérdezte, hogy volt-e mosómedve a felmenőim között?!



Az éjszakai játékaim száma, szinte végtelenek, mert maximális hangerőn tudok csak unatkozni, vagy csendben végezni, valami nagyobb galádságot. A Zanci egyébként úgy csinálja, hogy nem hagy elöl semmit, nehogy valamit leverjek, vagy ellopjak, mert már kifigyelte azt is, hogy a konyhában felmásztam az asztalra és a konyhaszekrényre, meg a mosogatóba és azt nagyon nem szabad és ki is kaptam érte. Ezért aztán, minden kaját elrak, meg elmosogat, mielőtt lefekszik, aztán reggel meg lefertőtleníti az asztalt és a konyhapultot. Egyik este, már tényleg nagyon gyűrött volt és nem mosogatott el, hanem bent hagyott a mosogatóban egy mélytányért, amiben volt víz és abban lebegett a mosogatószivacs. Mikor a Zanci elaludt, én meg már meguntam egérke pofozását, felmásztam a mosogatóba és kiloptam a szivacsot! Hű, tök buli volt, mire be tudtam vonszolni, mert nehéz lett a víztől, de feltornáztam magam az ágyra és letettem a szivacsot, a Zanci hasára. Olyan hirtelen ébredt fel, hogy még én is legurultam az ágyról. A szivacsból, meg még akkor is folydogált a mosogatólé, amikor a Zanci kitrappolt vele a konyhába és elcsúszott a vízcsíkon, amit még én húztam vele, befele menet. Hajnal kettő volt, ezért a Zanci, csak mérsékelten ordíthatott, de annyit azért megtudtam, hogy az Úristennek is van pénisze! Szóval a Zanci nem volt vidám, amikor az első álmából felverve, moshatta fel a konyhát és válthatott hálóinget, meg egy kicsit mosogatóleves lett a lepedő is, úgyhogy gyorsan ágyat is húzhatott.

Egy picit elpattant a cérnája, mert fogott engem és bezárt a szállítókosárba, aztán azzal együtt bezárt a fürdőbe és rám csukta az ajtót. Hiába nyávogtam, hogy ne hagyjon ott, mert egyedül vagyok és még az egerem sincs velem, azt mondta egy céda vagyok, egy minidémon, aki nem hagyja, hogy Ő kialudja magát, ebben a kurtizán életben, legalább egyszer. Így aztán, sikerült reggel fél nyolcig aludnia, annak ellenére, hogy manipulatíve szenvedtem a kosaramban, de lefojtotta a hangokat a fürdőszoba ajtaja. Ilyet tenni velem! Akkor megesküdtem, hogy egyszer kijutok onnan és nemes lesz a bosszúm!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése