2015. április 18., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 16 ~

2014. október

Teljesen kiakadtam! A Zanci ma egész napra itthon hagyott egyedül! Még a Nagyigazdi is, csak délután jött haza. Jó sokáig nyávogtam és szólongattam őket, aztán valami elfoglaltság után néztem. Mondjuk eddig is szerettem elspájzolni a Zanci dolgait a kastély második emeletére, aminek Ő egyáltalán nem örült, mert elbuggantottam a tollát, a lakáskulcsát, és a múltkor még egy fél pár zokniját is a szárítóról. Na akkor aztán potyogtak az angyalkák a Mennyországból, olyat mondott! Megkért szépen, hogy lehetőleg ne fosztogassam el az ingóságait, mert ha egyszer azért késik el, mert eldugtam a lakáskulcsot, akkor kiráz abból a csíkos zrityómból!

Szóval most itthon vagyok hagyva magányosan és gondoltam, hogy beköltöztetem a Sápit, a kastélyba, ne kelljen már egyedül aludnom. Ez a nyomoronc kacsa túl dagadt! Rengeteget melóztam, amíg sikerült berángatnom, de aztán elakadt a fara! A Zanci nagyon röhögött, mikor hazaért és meglátta, hogy lóg ki a lyukból a Sápi dundibb fele.




Ja, a Zanci különben néha nagyon zizi! Az úgy kezdődött, hogy ültem az ölében és ásítoztam, mert a lakás szétszedése nagyon fárasztó tevékenység. Szóval ülök békésen, egyszer csak a Zanci elkapja a fejemet, belenéz a számba és azt mondja "Tyűűű!". Lerobogott velem a Nagyigazdihoz, hogy nézze már meg Ő is, a bal szemfogam mögött is van egy szemfog. Ha pedig két szemfogam van egy oldalon, akkor tutira táltos vagyok. Micsoda marhaság! Az tény, hogy Anyám anno ledér életet élt, de azért ló még félig sem vagyok! A Zanci el akart vinni a Dokibácsihoz, hogy megnézesse a dupla fogamat, de aztán jól tette, hogy kicsit inkább utána olvasott, mert kiderítette, hogy csak a fogam jön és ami hátul van az a tejfog, az elülső meg a maradó. Mondta is a Zanci, hogy egyrészt oké, akkor nem vagyok táltos, (na ugye, hogy nem vagyok ló!) másrészt meg nagyon szőkének nézték volna a Dokinál, ha ezt így elővezeti nekik. Amúgy két nap múlva ki is esett a tejfogam, úgyhogy a Zanci sem zaklat már, hogy fáj-e, meg ilyenek. Néha nehéz a Zancival, próbálom nevelni, de eddig csak részeredményeink vannak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése