2015. május 1., péntek

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 35 ~

2015. február

Meg lettem dicsérve. Mondjuk már régen itt volt az ideje, mert a Zanci folyton csak veszekszik velem. Na, de most! Az történt ugyanis, hogy már lent kakilok az udvaron. Nem volt túl sok kedvem hozzá, de egy csomó szomszédban lakó macska jár a kertünkbe és mindegyik odakakilt, de úgy, hogy el sem ásták! A Zanci azt mondta, ezt azért csinálják, hogy látványosan szagmintát hagyjanak, és ezzel jelezzék, hogy az udvarom az övék. Meg a francokat az övék! Szóval birtokháborítás okán kénytelen voltam mégiscsak megtanulni, hogy lent anyagcseréljek, így már tudják a szomszédék is, hogy ez az én kertem! Ennek mondjuk a Zanci szívből örül, mert mióta csak együtt lakunk, kétnaponta cserélgeti az almot, (még úgy is, hogy a kakikat mindig kivette zacskóval) ami már azért sem volt egyszerű, mert az emeleti lakásból kellett levinnie a koszos almot a kukáig. Persze bilim még most is van fent, ha éppen éjszaka jön rám a pisilhetnék, hát megvan az alomtálam a helyén, de a Zanci boldog, mert így sokkal kevesebbet kell cserélnie.



Na mondjuk ez a nagy dicsérgetés rövid életűnek bizonyult, mert aztán megint le lettem dorombolva. A Zanci nem érti meg, hogyha éppen nem lent vagyok az udvaron, akkor itt bent kell találnom valami élvezhető elfoglaltságot, úgyhogy össze is vesztünk, mert most a kádat szemeltem ki magamnak. Egyszerűen csak beülök és megpróbálom elkapni a csöpögő csapból a vízcseppeket. Nem szomjas vagyok, vagy ilyesmi, csak tetszik, ahogy pötyög a víz. Most is ezzel szórakoztattam magam, aztán bementem és megmutattam a Zancinak, hogy mit játszottam. Túl sokat kommentálnom sem kellett, mert a fejem is csupa víz volt, meg a két mellső mancsom is. Ekkor tört ki az újabb botrány, hogy ne legyek már ennyire gyíkagyú, hát tél van és jól megfázom, ha összevizezem magam. Mivel van saját törölközőm, (rózsaszínű és bele van hímezve egy nagy N betű) jól meg lettem törölgetve és a klíma alá tett a Zanci, hogy száradjak. Mondtam Neki, hogy inkább lemennék az udvarra, de azt mondta, szó sem lehet róla, amíg csont száraz nem leszek, mert még tüdőgyuszit kapok. Baromi jó! Végre találok itt bent, valami izgis elfoglaltságot, erre megint le vagyok kapva a húsz körmömről! Felmondok ennek a Nőnek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése