2015. április 18., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 14 ~

2014. október

Túl vagyunk a megrázkódtatáson, amit a szomszédolásom okozott. A Zanci is szeret ez már biztos, mert már aznap éjjel is ugyanúgy együtt aludtunk, mint eddig és simizett is elalvás előtt. Egyébként mindig van valami baja velem, most például az, hogy az összes dobozomat rágom. Már leszedtem a kastély tetejét és ott alszom. Amikor ébren vagyok azzal szórakoztatom magam, hogy beülök és minden ablakot, ami a kastélyon van, szépen körberágok, aztán a csócsált kartont messzire sercintem. A Zanci azt mondta, sokkal kulturáltabban élhetne együtt egy sertéssel, az maximum dagonyázik. Azt mondjuk én is szoktam, szóval nem értem megint mit hisztizik, mert be szoktam feküdni a kádba miután fürdött és jól összevizezem magam. Na ezzel meg az volt a baja a Zancinak, hogy lehetnék egy fokkal macskább is, mert képzeljem, a macskák nem szeretik a vizet. Felvilágosítottam, hogy én nem vagyok macska, hanem Királykisasszony. Azt sem értem, azt miért nem szereti, amikor fogmosás közben felugrom a kád szélére és belenézek a szájába. A múltkor is fogkefével a szájában kezdett kárálni velem, de csak annyit értettem: „Okeli! Mej a pihába!” Öööö…. Tessék??? :D Na erre már csak annyit morgott, hogy „ARRGHH!”, úgyhogy jobbnak láttam bemenni a szobába.

A Nagyigazdinál van egy tök jópofa doboz, amiben emberek jönnek-mennek, és színes. Mondjuk a Nagyigazdi nem nézi, csak úgy szól Neki, hogy amíg csinál valamit ne legyen akkora csend. Lementünk a Zancival és akkor megláttam ezt a dobozt és teljesen lenyűgözött. Nagyon tetszik, amikor nénik és bácsik beszélgetnek benne. Azt már kevésbé értékelem, ha lőnek meg robbantanak, de az ilyen beszélgetések nagyon tetszenek. A Zanci azt mondta, hogy azt televíziónak hívják és Ő a maga részéről agymosógépnek tartja, nem is nézi. Merthogy nekünk is van ám olyan, csak nálunk még a falból is ki van húzva a vezetéke. A Nagyigazdi azon röhögött, hogy én nem is a Zanci macskája vagyok, mert Ő nagyon tévé-ellenes, én meg tátott szájjal tudom nézni. Erre a Zanci azt mondta, hogy ha ilyen szépen csöndben vagyok, amíg tévézek, akkor fent is bekapcsolja nekem. Be is kapcsolta és tényleg, fent is lenyűgöződtem! Nem értem, hogy most mi baja a Zancinak, de mikor már három órája csendben voltam és néztem a műsort, elkezdett azon filozofálni, hogy lám, Ő pontosan olyan „szülő”, akiket lenézni szokott, mert azok is odaültetik a gyerekeket a tévé elé, hogy csöndben legyenek és most Ő is ezt csinálja velem. Azt mondta, hogy csak addig nézhetem, amíg fel nem fedezi rajtam, az agykárosodás tüneteit.



Mostanában nagyon nem hagyom aludni a Zancit, mert egész éjjel nyávogok, mint akit ölnek. Ezt olyan este nyolctól kezdem, és hajnali kettőig-háromig vernyogok, hogy le akarok menni az udvarra. A Zanci már teljesen ki van borulva, mert semmivel sem lehet csendben tartani. Egyre többet vagyok bezárva a dobozomba és berakva a fürdőbe, de a Zanci majdnem megtépett, mert mindig mikor látom, hogy hozza a dobozt és kinyitja, boldogan beülök, hogy „Jujj, bünti! Az jó!”, a Zanci meg ilyenkor megomlik, hogy büntethetetlen vagyok. Már ott tartottunk, hogy a Zanci felhívta a Katát, aki az igazi Anyukám "Zancija" és megkérdezte, hogy Puszedli mikor lett először vemhes. A Kata mondta, hogy olyan nyolc hónapos kora körül szült először, úgyhogy hat hónapos lehetett, amikor tüzelni kezdett. Mivel én is hamarosan hat hónapos leszek, a Zanci megállapította, hogy ez itt már a premenstruációs hiszti és megguglizta, hogy hány hónapos kortól lehet ivartalanítani. Kiderült, hogy lány cicáknál három hónapos kortól már lehet, úgyhogy a Zanci felhívta a Dokibácsit és kért időpontot nekem. Nem tudom, hogy mi a bánat az ivartalanítás, de engedjen ki az udvarra! Most! MOST! Mohohohost! Légysziiiiihhhiiiiiihiiii!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése