2015. április 18., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 23 ~

2014. december

Hű, ma dráma volt! A Zanci megtalálta az egyik régi játékcicáját és nekem akarta adni, de mivel hátul volt a kis házban, nagyon koszos lett, ezért kimosta. Betette a mosógépbe egy csomó fehérítővel, aztán indult a program. Arra ébredtem, hogy ocsmányul káromkodik, de nem lehetett közöm a dologhoz, hiába tartottam komoly önvizsgálatot. Szóval kimentem a fürdőbe, mert mintha onnan anyázott volna és meg is találtam a Zancit, aki térdelt a mosógép előtt és úgy tűnt, hogy tudna embert ölni…! Kiderült, hogy a plüsscica egy darabon ki volt szakadva, a meleg víz meg kimosta belőle a belét. Tele volt ázott möszökkel a dob, a cicában meg alig maradt, tök lefogyott szegény. Mondtam a Zancinak, hogy ne sírjon, segítek én kiszedni a möszöket, de azt mondta, meg ne próbáljak bemászni a dobba, mert ahhoz már tényleg nincs türelme, hogy még rólam is szedegesse a kis lószarokat. 
Sóhajtozva elkezdte kiszedni a cica belét és megpróbálta visszatömni bele, közben meg saját magát szidta, hogy miért nem varrta össze a szakadást, mosás előtt. Másfél órácska múlva készen is lett, a cicával is, meg ideg-elmeileg is. Beöntött a gépbe egy egész üveg 20%-os ecetet és bekapcsolt rá egy 90 fokos mosást, hátha az kioldja a dobból a maradék möszöket, de nem járt sok sikerrel, mert nem ment le a víz az utolsó öblítés után. Persze én is jól megnéztem, hogy hogyan áll a víz a gépben, de az ecetszag nagyon csípte az orromat, ezért bevonultam a szobába. A Zanci nem adta fel, mosott még egy kört, ruha nélkül, de megint ott állt a víz a végén.

Másnap ki kellett hívni a szerelőt, aki egy muris bácsi volt. Kérdezte, hogy mi történt, a Zanci meg töredelmesen bevallotta, hogy belemurdált egy játékmacska. A bácsi úgy nézett a Zancira, mintha földönkívüli lett volna és akkor jelentette volna be neki, hogy a Zéta Reticuliról jött. Mondjuk én marhára élveztem az egészet, mert volt a bácsinak egy nagy táskája, mindenféle érdekes cuccokkal. Aranyos volt, mert megengedte, hogy belenézzek a táskájába, meg a fejemet is megvakargatta és azt is megengedte, hogy nézzem mit csinál. Kinyitotta a mosógépet alul és kivette a szűrőt. Fú, az nagyon tetszett! A Zanci mondta a bácsinak, hogy ne haragudjon, kórosan kíváncsi vagyok és elvisz onnan, ha zavarok, de a bácsi azt mondta nagyon édes vagyok, úgyhogy maradhatok. (megmondtam, vagy megmondtam?) Na szóval a bácsi kivette a szűrőt és alig volt benne valami, pedig nagyon régi a gép és még nem volt szervizelve. Erre kiszedte a csövet a falból és abban aztán volt cucc! Kitakarította, aztán törölte a kezeit, a Zanci fizetett és készen is voltunk. A plüsscica egyébként szépre száradt a klíma alatt, de mikor megkaptam, nem nagyon akartam vele játszani, mert nekem Sápi a haverom és első a lojalitás. A Zanci kicsit megomlott, hogy akkor most azért cseszte szét a gépet a rühes döggel, hogy aztán ne kelljen nekem? Vonogattam a vállamat, hogy bocs, de engem előtte nem kérdezett meg, akkor meg ne panaszkodjon!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése