2015. április 17., péntek

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 3 ~





2014. július 21.

Hajnali 4:30-kor ébredtem. A Zanci szemfüles volt, mert amint megmozdultam, már meg is simogatott, amit jól tett, mert elsőre fogalmam sem volt, hol vagyok. Felkapcsolta a villanyt, hogy lássuk is egymást, bár én tutira láttam Őt, mert macska lennék, vagy mi a szösz. Mire a Zanci kidörgölte az álmot a szeméből, már le is ugrottam az ágyról és mentem felfedezni és meg is találtam az almot, sőt bele is kakiltam. Hát, a Zanci majd’ megzabált, hogy ilyen ügyes és okos kislány vagyok, aztán egy zacskót húzott a kezére és már pont elkapartam volna a cuccot, amikor kivette a zacskóval és meg is nézegette. 
Fura csaj ez a Zanci, úgy látszik, gyűjti a kakikat, mert miután megnyugodott, hogy nincsenek kukacok, meg mifenék a végeredményben, kötött a zacsira bogot és betette egy vödörbe, a mosogató alatt. Magyarázta, hogy az a kuka, de szerintem akkor is gyűjti. Ja, meg vett elő ilyen illatos, nedves rongyot egy csomagból és jól megtörölte a fenekemet. Na, azt nem élveztem, nyafogtam is, de azt mondta, hogy még kicsi vagyok, majd ha nagy leszek, már nem fogja törölgetni. Egyébként hét hetes vagyok most és szerintem tök nagy is már, mert önállóan körbejártam az új rezidenciámat és megismerkedtem mindennel. Persze, az azt jelentette, hogy a Zanci sem feküdhetett vissza aludni, mert én előző nap délután óta, kialudtam a 12 órámat és marhára nem voltam álmos. Mindenhova bementem és jól megszagoltam mindent. Sajnos, azt hiszem, hogy nem sok dolgot tudok tönkretenni, mert a Zanci rutinos és eltüntette a kábeleket, meg tett a konnektorokba vakdugókat és mindent szanált itthonról, amivel árthatok magamnak. Ja, mert a Zanci elmesélte, hogy volt Neki előttem egy cicája, akit Kristófnak hívtak és 17 évig éltek együtt, szóval nem tudok sok újat mutatni.

Reggel aztán, a Nagyigazdi is feljött megnézni engem, akiről kiderült, hogy a Zanci Anyukája. A Zanci eldicsekedett Neki, hogy olyan ügyes vagyok, hogy hipp-hopp pisiltem, kakiltam és ettem, de nem ittam még és ezért aggódni kezdett, mert itt a tetőtérben, nagyjából 42 fok van. Délutánra, már tiszta zizi lett, hogy így ki fogok száradni és akkor a Nagyigazdi adott Neki egy fecskendőt és most azzal pumpálja a vizet a számba. Mondtam Neki, hogy pfuj és nem akarok inni, hagyjon már, de csak erősködik, hogy július van, a legnagyobb hőguta, úgyhogy inni kell és passz! Sajnos, a Zanci túl ügyes, úgyhogy mire elkezdhetnék ordítani, hogy „Segítsééé…”, addigra már csak azt tudom mondani, hogy „glugluglu”, mert erőszakkal megitat.

Voltunk lent is, a Nagyigazdinál. Egyelőre, a Zanci nem engedi, hogy egyedül menjek le a lépcsőn, mert fél, hogy többet pattanok, mint lépek, úgyhogy kézben cipeltettem magam. Mondjuk, nekem ez alanyi jogon jár, hiszen gyönyörű vagyok és Hercegkisasszony is! Szóval, voltunk lent és ááállati, hogy milyen jó kis helyek vannak a Nagyigazdinál! Sokszor mondják, hogy „nem szabad”, amit egyelőre nem értek, de sejtem, hogy mikor ezt mondják (ordítják, sikítják…) akkor nem örülnek annak, amit éppen csinálok. Nem is értem, mert alapvetően én csak felfedezek, de a Zanci erre azt mondta, hogy van különbség a felfedezés és a ház porig rombolása között! Ja, meg azt is mondta, hogy holnap megyünk orvoshoz, ami nem tudom, hogy micsoda, de remélem olyan jó buli, mint a Nagyigazdi kanapéja mögé becsúszni…! :D 

A Zanci beszélt a Katával és mondta Neki, hogy együtt alszunk, de nekem saját kispárnám van. Erre a Kata azt mondta, hogy ne reménykedjen a Zanci, mert úgyis elfoglalom majd az Övét is. A Zanci közölte, hogy ez nem fordulhat elő, mert Ő aztán következetes és szigorú. Az! Mutatok róla képet, hol aludtam délután… Kata nyereménye, egy Sport szelet. :)


Ja, különben kiderült, hogy a Zanci nem teljesen egészséges, mert van valami a szívével. Mondta is, hogy néha nem jól van, főleg, ha hidegfront jön. Este is biztos jött ilyen front-izé, mert eléggé zöld lett hirtelen. Mivel mellette feküdtem a párnámon, gyorsan átmásztam a mellkasára és hangosan doromboltam Neki. Könnyekig hatódott, hogy milyen ügyes, okos, gyógycicája vagyok. Mesélte, hogy a dorombolásom úgy rezeg, ami jót tesz a szívének, úgyhogy ezt majd mindig csinálom, mert rossz nézni, ahogy zöldül elfele. Még csak másfél napja vagyok a Szíve Csücske és máris előléptem Gyógycicává és Hercegkisasszonnyá! Na, ezt csinálja utánam valaki! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése