2015. április 17., péntek

Isten hozott!

Szeretettel üdvözöllek, kedves Látogató!


Anno Domini, Tóth Andrea néven láttam meg a napvilágot. Ez nagyjából akkor történt, mikor még triceratopszok sétáltak mélán a Rottenbiller utca környékén. 
(Születési nevemet nemrégiben Cseresznyés Andreára változtattam)
Mivel "trendi" sosem voltam, így az iskolatársak kiközösített tagjaként az olvasásban kerestem menedéket, már egészen törpetojás koromban is. Hűdenépszerű azóta sem vagyok, viszont egy szép napon elkapott a vágy, hogy én is leírjam a saját történeteimet. 

13 évesen kezdtem regényt írni, persze egy Jakuzákról szóló krimit, mert hát mi más is érdekelhetne, egy szende tinilányt...?! Nagy lelkesedésemnek Nagymamám vetett véget, ugyanis zavarta Őt Robotron típusú írógépem kopácsolása. (tény, hogy hangos volt a szentem, még Noé apánk felejtette el magával cepelni a Bárkára) Egy ideig folytattam füzetbe, aztán szépen lassan feladtam. 
Közben-közben novellaversenyeket nyertem és az iskola újságba írtam cikkeket, de tanáraim megbecsülése nem nagyon tudta feledtetni a családom lenézését. 
Az egyetlen ember, aki akkor és azóta is támogat(-ott) mindenben az Édesanyám, amiért végtelenül hálás vagyok Neki!

Sok év eltelt, sok mindent írtam, ám egy szép, nyári napon leültem, és nyolc hét alatt lekopogtam első regényemet, ami a Fekete Kristály címet kapta. Ekkor lettem Ariana T. Dianis, hiszen a fantasy műfaja áll hozzám a legközelebb és nagyon kétlettem, hogy bárkit érdekelne egy ilyen stílusú regény Tóth Andrea tollából. Azóta is írom a következő könyve(-i)met, immár Cseresznyés Andrea néven, hiszen ez az egyetlen dolog, ami örömöt okoz. Illetve...

Néhány hónapja, hosszú évek után ismét szívembe és életembe fogadtam egy tündéri macskapalántát. A Kishölgy neve Nokedli (Galuska Galagonya), mikor ezeket a sorokat írom, már 10 hónapos. Nem egyszerű a Kicsi Nő, 7 hetes kora óta van velem. A nulladik óra, nulladik percétől Hercegnőnek képzeli magát, enmagam és Anyukám vagyunk a szűkebb udvartartása, de akadnak bőven rajongói, családi és baráti körben egyaránt. 
Hobbiból kezdtem el leírni az életét napló-szerűen, s most első szusszanásra ezt szeretném Önökkel/Veletek megosztani ezen az oldalon. 

Ezúton szeretném megköszönni Vavyan Fable írónőnek az ötletet, az Ő sugalmazására kezdtem bele ebbe a blogba. Köszönöm szépen Éva nem csak azt, hogy a könyveid megédesítik az életemben összegyűlt, legfolyékonyabb sz@rt is, de külön hálával tartozom Neked, amiért ilyen remek tippet adtál! 

Külön köszönet illeti meg Dr. Vainer Attila állatorvost, aki végtelen türelemmel és szaktudással kezeli Nokit, meg a túlaggódós kérdéseimet is kedvesen tűri. Köszönöm Attila, hogy vagy nekünk! 

Akkor talán bele is vágok a közepébe, remélem tudok némi jókedvet csempészni a napjaitokba. 
Kérek szépen mindenkit, aki szeretne megnyilvánulni az oldalon, hogy bátran tegye meg hozzászólásban. A kritikának legalább annyira örülök, mintha dicsérik a munkámat, ezért szépen kérlek Titeket ne kíméljetek! 

Privát levélcímem: ariana.dianis@gmail.com

Köszönöm megtisztelő figyelmeteket, igyekszem rászolgálni!

Kellemes olvasást és jó mulatást kívánok!

Tisztelettel,

Ariana T. Dianis /Cseresznyés Andrea/






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése