2015. április 18., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 27 ~

2014. december 28.

A Zanci kapott az Unokanővérétől karácsonyra egy kecsketejes-kókuszos szappant, mert az jót tesz az allergiájának, amivel tele van a keze. Gyorsan ki is bontotta, mert megint sebesek az ujjai és azóta azzal mos kezet, meg az antibakteriálissal, mikor kiveszi a kakimat az alomból. Nekem is nagyon tetszik az új szappan, mert tök jó kókusz illata van, de sajnos ma rajtakapott a Zanci, amint éppen lerágtam a csücskét. Elkezdett velem ordítani, hogy ne legyek már ennyire agyilag deficites, hát ha megeszem a szappant, rám jön a szaporafosás, meg majd szép, színes buborékokat fogok fújni! Mondtam, hogy nem tudom mit szirénázik megint, hát azt mondta ez természetes szappan és nincs benne semmi vegyszer! Már a bioszappant sem ehetem meg? Hová tart ez a világ? 
Végül persze felrakta jó magasra a fürdőben, ahol a tisztítószereket is tartja, mert oda nem tudok felugrani. Ó, a csába!


Szelfiztünk a Zancival! A "selfie" az egy olyan kép, amit olyanok csinálnak magukról, akik cseppet rokkantabb agyúak, aztán beállnak a fürdőszoba tükörbe és szemközt fotózzák magukat. Na először és utoljára a Zanci is csinált ilyet, de csak azért, mert már mindenki kérdezte, hogy mekkora vagyok és úgy a legegyszerűbb megmutatni, hogy kézbe vesz és együtt fotózkodunk. :)
Ilyenek vagyunk együtt a Zancival:



Ez kérem,egy nagyon romantikus pillanat volt, éppen puszilkodás közben készült a kép! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése