2015. április 17., péntek

Versféleizé

Sokáig törtem a fejem, hogyan is mutathatnám be Galuskát, aztán rájöttem, hogy a legegyszerűbb, ha megmutatom Nektek azt a verset, amit Róla írtam, néhány hónapja. Azt hiszem, kommentárt nem igényel. :) 
Rögtön a vers után, kezdem is a naplót. Tehát...



GALUSKA

Hófehér zoknik és rózsaszín orr,
Sorsunk lánca, már örökre összeforr.
Neve Nokedli, nem Cirmi, vagy Ibike,
Benne él egy tündér, plusz két ribike…!

Mert csak addig eszményi, míg alszik a Drágám,
Amint felébred, megbánom drágán!
Jó nagy darabokat harap ki belőlem,
A virslit a levesből, meg eleszi előlem.

Karmol is a Kincsem, hogy megáll az eszem,
Mint egy szabásminta, úgy néz ki a kezem.
Bőrlégzéssel nyávog, dobhártya szakad,
A szárítón meg olykor, szépen fennakad.

Ne higgyétek azért, hogy ez itt csak panasz,
Nem bánok én semmit, míg van ragtapasz.
Mondhatnám még hosszan, hogy bővüljön a lista,
Hisz az én kis Nokim, egy törpeterrorista.  

                                        Édesen dorombol, bújik és átlátszó a füle,
Már nem tudnám elképzelni, az életem nélküle.
Világom képe körül Ő lett a keret,
Hálás vagyok Istennek, mert önzetlenül szeret!

Tejfogak harapnak, ahol csak érnek,
De nem bánom soha, bőven elférnek.
’Nedvesnózis’ puszikat kapok egy rakatot,
Szívemről, már sosem pattintják le, ezt a lakatot!

Imádkozom, hogy Galuskám sokáig éljen,
Boldog legyen velem, szíve sose féljen!
Kérlek Istenem, tartsd meg nekem Nokit,
Ígérem sok simit kap és kevés kokit.

     © Ariana T. Dianis 2014



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése