2015. április 18., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 24 ~

2014. december 6.

Attól függetlenül is tudom magam hétrét unni, hogy most már szinte egész délelőtt az udvaron vagyok. Merthogy ma az történt, hogy feljöttem, ettem, és mentem is aludni, ahogy szoktam, a Zanci meg leült írni és örült, hogy végre béke van. Annyira bele tud merülni a klaviatúra gyepálásába, hogy azt észre sem vette, amint én közben felébredtem és azt sem, ahogy a könyvek közül kihúzok egyet. In flagranti lettem érve, éppen azzal a könyvvel, amit Ő írt és amiből már csak az az egy van, mert az „Szerzői példány”. Kicsit megrágtam na, van ez így! Épp csak a csücskét lyuggattam ki egy csöppet, de a Zanci így is nagyon szedte rólam a keresztvizet. Alaposan ledorombolt, hogy én nem becsülöm a munkáját és nézzem meg szegény könyvet. (megnéztem jó közelről, mert a fejembe nyomta és mondtam Neki bazsalyogva, hogy „Szép!”, de nem érdekeltem) Már így is nagyon gatyán nézett ki, amiért sokan kölcsönkérték, most meg már rágott is. Azt is mondta, hogy ha még egyszer megrágok egy könyvet, elad a MÁV-nak, aztán lehetek jegyellenőr, ezzel a lyukasztási készséggel! Már a könyvek is tabunak számítanak. Francba!


Na egyébként a Nagyigazditól is mindig kikapok, mert Nála meg a szobanövényeket izélgetem. Tulajdonképpen, engem nem a zöldségei érdekelnek, hanem az ablak, ami előtt ott áll a virágállvány és azért nem mehetek a kisebbik ablakba, mert még leverek mindent az állványról. A Nagyigazdinál, minden virágnak „Nemszabad” a neve. Elég uncsi választék!

A Zanci azt is mondta, hogy ha ilyen rossz vagyok, semmit nem kapok a Mikulástól. Állítólag nemsokára jön és csak virgácsot fog hozni nekem, amivel meg lesz csapkodva az a tüneményesen édes hátsó fertályom. Jött is egyébként utána ez a Mikulás nevű hapsi, de rendes tag lehet, mert kaptam olyan jutalomfalatot, ami oldja a szőrt a hasamban. Na, ugye, hogy mégis álomian jó kiscica vagyok? :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése