2015. április 18., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 19 ~

2014. november 16.-17.

Hűha, holnap műtét! A Zanci már ma is idegbajos, mert anno a Kristóf kandúr volt és a herélés semeddig sem tart, de én kislány vagyok, nekem hasi sebem lesz és ettől teljesen be van pánikolva. Holnap dél körül megyünk a Dokibácsihoz, szerintem addigra a Zanci már tiszta zselé lesz. Kifertőtlenítette a szállító dobozomat, meg kivasalta a kék, lepkés takarómat, amivel orvoshoz szoktunk menni, hogy minden csíramentes legyen. Éjféltől nem ehetek, ezt el is mondta a Zanci, úgyhogy most napközben kell belehúznom a zabálásba, mert utána óne kaja.


Egyszemélyes heverőn alszunk, de van rajta egy plusz matrac, úgyhogy a Zanci a földre tette a matracot és megágyazott magának, nekem meg csinált egy régi takaróból fekvőhelyet és beborította egy vasalt párnahuzattal, hogy majd azon fogok aludni. Hmm. Azt mondta, azért alszik a földön, hogy nehogy felugorjak majd mellé az ágyba, mert nem szabad majd a sebem miatt ugranom. Már ma is ott aludtunk lent és tök jó, mert szemben van a tévé is és tudom nézni. Éjfélkor még ettem egy alust, aztán a Zanci elvett előlem mindent, ami ehető. A vizemet még kint hagyta, azt mondta hajnalban még ihatok. 


Másnap reggel: 
A Zanci nagyon ideges, érzem is rajta, úgyhogy csendben vagyok, és nem hisztizek. Még azért sem szóltam, hogy nem kaptam enni, pedig már kopognak a szemeim. A Zanci meg lesomfordált a Nagyigazdihoz és ott evett, nem akart kínozni, hogy én nem ehetek, Ő meg igen. Előkészítette a dobozomat, én meg bevittem a mauzit és belefeküdtem, hogy indulhatunk. A Zanci majd’ megzabált, hogy de édes vagyok, hát becsomagoltam az egérkét. Még szép! Eddig is mindig jött velünk, pont ma hagynám itthon? 
A Zanci mondta, hogy menjek kakilni és pisilni, mert nemsokára indulunk, én meg beültem a bilibe és kakiltam. Nagyon megdicsért, hogy milyen ügyes vagyok, mert még nem látott macskát, aki parancsra kakilt. Ebből is látszik, hogy kategóriákkal okosabb vagyok, mint a macskák általában! Délben aztán elindultunk, de jött velünk a Nagyigazdi is, mert sanszos volt, hogy a Zanci esetleg annyira izgul, hogy nem jól lesz a szívével. Bementünk a Dokibácsihoz, akitől kaptam egy szurit. A Zanci kezében aludtam el, úgyhogy nyikkot sem szóltam.


Arra ébredtem, hogy itthon vagyok, de hülye érzés volt! A Zanci simogatott, hogy ne féljek, de nem féltem, csak forgott a szoba. Azt éreztem, hogy van valami a hasammal, mert ráadásul lett rám ragasztva egy muris ragtapasz. (ja, ez úgy volt, hogy a Zanci aggódott, hogy amilyen kis vagabund vagyok majd rágom a varratokat, aztán majd feltépem a sebet és kifolyik a belem… na, erre a Dokibácsi mély sóhajjal leragasztotta mind az öt öltésemet) Már esteledett, mikor jobban felébredtem, na akkor elkezdtem ordítani, hogy jaj, de szar érzés ilyen bizonytalanul imbolyogni, a Zanci meg azt hitte, nagy fájdalmaim vannak. A Nagyigazdi végül feljött, a Zancit meg leküldte az Ő lakásába, hogy ott relaxáljon egy kicsit és ne engem nézzen, mert már tök zizi volt. Végül a Zancinak az is eszébe jutott, hogy felhívta a Csipit, (a barátnőjét) Ő meg rögtön átjött, mert nem lakik messze és azt mondta, inkább jön, hogy vigyázzon a Zancira. Igazán nem akarok belenyávogni, de kit is műtöttek, bocsi? Na mindegy, szóval jött a Csipi, de én még mindig csak ébredeztem. Elvileg a Zanci profi ebben, mert a Kristófot legalább háromszor altatták, de neki csak kisebb műtétei voltak, meg csendesen ébredt állítólag és nem ordított, mint én. „Öhh”-típusú nyögéssel felugrottam az ágyra, amitől a Zanci majdnem idegbajt kapott, mert elmondta százszor, hogy nem ugorhatok. Megérkezett a Csipi, aztán jó sokáig itt is maradt, folyamatosan simogatta a Zanci hátát és kérdezgette Tőle, hogy „Jól vagy?”, „De biztos jól vagy?”. A Zanci amúgy jól volt, csak azt mondta, hogy a Kristóf hat éve pont úgy agonizált a halála előtt, ahogy én most ébredek, azért nem tud nézni, de közben meg nem tud ott sem hagyni. Szóval a Zanci vigyázott rám, a Csipi meg a Zancira, én meg abszolút semmire, mert amint kicsit jobban felébredtem, elkezdtem felugrálni mindenre, amitől a Zanci már sírva is fakadt, hogy ott fogok szétrepedni a varrás mentén és akkor jaj, mi lesz! Semmi nem lett. A Csipi olyan este kilenc körül ment haza, addigra már nagyjából ébren voltam. Éjfélkor aztán kimentem pisilni és kértem enni, mert már hangosan gúvadtak a szemeim. A Zanci meg nem nagyon mert adni kaját, nehogy megfulladjak, hátha még sok bennem az altató. Fenét volt sok, hát már tök egyenesen haladtam, csak néha billentem meg, úgyhogy végül kaptam enni. Vacsora után aztán a Zanci a lenti matrachoz kísért és oda kellett feküdnöm. Szinte azonnal elaludtam. Mondjuk azt kétlem, hogy a Zanci tudott aludni… 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése