2015. április 20., hétfő

Galuska üzenete az olvasóknak! :)

Kedves Olvasók!

A Zanci ma elmondta, hogy megcsinálta ezt a blogot, amin úgy tűnik, nagyon népszerű vagyok, mert sokan olvassátok, hogy mik történtek velem. Először is, ezt nagyon szépen szeretném Nektek megköszönni! :) Az igazi meglepetés viszont az volt, amikor a Zanci azt mondta, nagyon sokan olvastok rólam, az USA-ban! Hűűű, de vagány!!! :) 

Amiért ilyen kedvesek vagytok és még olyan messziről is szerettek engem, ezért mondtam a Zancinak, hogy írjon Nektek angolul, egy pár sort. Aszonta', többet nem is tud, mert nagyon csekélyke az angol tudása, úgyhogy ezt a rövidke angol üzenetet is, a Google Translate fordította helyette. (Éppen ezért, kérem, ha nyelvtanilag nem megfelelő, azt bocsássátok meg nekem. Köszi! :) - A "Zanci")

"Hi everyone.
 My name is Dumpling and thank you very much to worship you from afar so myself. :)
 You can write to for me to this address: ariana.dianis@gmail.com
Many kisses and purring: „Noki” :) "

A Zanci mondta, hogy most tök fölöslegesen égeti magát, a semmilyen angol nyelvtudásával, mert ha ennyire olvastok rólam, akkor csakis magyarok lehettek, de ragaszkodtam hozzá! Saját mail címem nincs, de bármilyen nyelven írjatok kérlek az Övére, meg fogom kapni. ;)

Köszönöm szépen, még egyszer, a magyar és külföldi Olvasóknak, remélem még sok örömöt tudok Nektek okozni! :)

Nózipuszik, dorombolással:

Noki (meg a Zanci, de Ő tök béna dorombolásban...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése