2015. április 18., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 10 ~

2014. szeptember

Ma nagy meglepetést kaptam! Az úgy kezdődött, hogy a Zanci hozott haza egy csomó dobozt. Nem tudtam, hogy mit akar velük, de nem engedte, hogy megrágjam őket, pedig tök jó ropogósnak tűntek. Fogott egy ollót, egy sniccert, meg egy nagy guriga ragasztót, aztán fogta a játszós dobozomat és méricskélni kezdte. Filctollal jelölgette, meg vágta, ragasztotta a kartonokat, végül egy igazi kastély lett belőle, csak nekem!!! Vááá, nagyon baró! A Zanci úgy csinálta meg, hogy minden szintre fel tudok menni, egyik emeletről a másikra. Ja, meg hozott az udvarról egy téglát, amit alaposan megmosott, aztán bezacskózta és betette a földszinti dobozba, hogy legyen ellensúly, ha ugrom. Azóta föl-le mászkálok, a Zanci meg hálát adott a Magasságos Úristennek, hogy tetszik nekem a kastély, mert így végre egy kicsit nyugton hagyom.


A sárkány, ami a képen látszik, sajnos nem az enyém, hanem a Zancié és nem engedi, hogy megegyem, pedig a fülét és a szárnyát már sikerült megrágnom. Csak a kép miatt lett odatéve, mert a Zanci azt mondta, minden kastélyhoz jár egy sárkány, aki őrzi a Királylányt, aki én vagyok, bár szerinte inkább tőlem kell őrizni szegény sárkányt. Na nem baj, van nekem egy másik haverom, ő kacsa és Sápinak hívják. Akkor szoktunk együtt aludni, amikor a Zanci nem ér rá, olyankor Sápihoz bújok és úgy csuncsizok. Néha az is előfordul, hogy elkap a harctéri hév, megbomlik az agyam, és akkor fojtogatni kezdem a Sápit, meg a csőrénél fogva ráncigálom, pedig nagyobb nálam. Szóval Sápival nagy harcokat folytatunk, leginkább nyakra támadok, vagy püspökfalatra, amin a Zanci jókat röhög. Nem tudom, mit kell ezen nevetgélni, hát nem látja, hogy ragadozom?



A Zanci mindig azt mondja nekem, hogy „TE GYÖNYÖRŰ HERCEGKISASSZONY”, de a Nagyigazdi kitalálta, hogy így el fogom bízni magam és Ő meg direkt úgy hív, hogy „Ronda Cselcsi”, ami a ronda cseléd becézve. Most komolyan azt hiszi, hogy beveszem azt a botorságot, hogy éppen Neki nem tetszem? Olyan búgva mondja, hogy Ronda Cselcsi, hogy az csakis bók lehet és egészen biztos, hogy a Gyönyörű Hercegkisasszony szinonimája. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése