2015. április 18., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 15 ~

2014. október

Nagyon el lettem verve, a minap. Az történt, hogy a Zanci felrakta töltőre a telefonját és kiment pisilni. Mire beért, már el is rágtam a vezetéket. Ordibált is velem, hogy legyek észnél, nem szabad ilyet csinálni, mert megráz az áram, meg ez különben sem cipőfűző és ne most kezdjek rászokni a vezetékek elrágására, ha már eddig értelmes voltam és nem rágtam semmit. Aztán kicsit később rájött, hogy valószínűleg tényleg cipőfűzőnek néztem a kábelt, mert viszont a cipőfűzőket nagyon szeretem és mindet meg szoktam csócsálni. Szóval, a Zanci most a fürdőben tölti a telefont, mert ott van olyan ajtó, amit be tud csukni rendesen és oda nem jutok be.

Ja, meg a szárítóra is fel szoktam mászni és onnan dobbantok a szekrény tetejére, de ez mondjuk annyira nem érdekli a Zancit, csak nem érti, mégis mi olyan izgalmas a nedves ruhákban. Mondtam Neki, hogy az illatuk, mert az olyankor nagyon finom és akkor felmászok és elalszom rajtuk.
A mosógépet is szeretem, de csak ha be van kapcsolva, mert akkor tuti a műsor. Olyankor beleülök a lavórba, amit a Zanci azért tesz a gép elé, mert úgyis oda fogja kiszedni a ruhákat és onnan nézem, ahogy forognak a cuccok a dobban. A Zanci szerint, ilyenkor rettentő édes fejkörzéseket végzek és minimum húsz percig elvagyok, úgyhogy nem bánja, ha nézem a mosógépet.



Vett egy új nyomtatót is, ami szkennelni is tud. Hát, az marha jó! Van benne sok papír, és amikor a Zanci nyomtat, bemegy a papír, aztán meg kijön a papír! El akartam kapni az egyiket, de fejbe vert, hogy na, azt nem. Meg vannak rajta gombok is, de azt sem nyomkodhatom sajnos, mert a Zanci színeset akart nyomtatni, én meg közben megnyomtam valamit és a papír fele színes lett, a másik fele meg fekete-fehér. Egyébként, ugyanígy ki is tudom ám kapcsolni, nyomtatás közben és akkor félúton áll meg, amire vár a Zanci. Hehe! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése