2015. április 26., vasárnap

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 31 ~

2015. január

Ma állati dolog történt! Reggel azzal ébresztettem fel a Zancit, hogy valami fehér dolog van a szomszéd ház tetején, nézze már meg! Ő erre kinyitotta az egyik szemét, közölte, hogy éppen csak hasad a hajnal, az meg ott a cserepeken hó, szóval nyugodjak meg, majd kimegyünk és megnézzük. Nem értem miért gondolta, hogy erre nyugton maradok?! Addig ugráltam rajta, amíg le nem küldött a Nagyigazdihoz, hogy ha Ő már fel van öltözve, legyen szíves engedjen ki engem. Na ketten a Nagyigazdival ki is mentünk. A Zanci eredetileg úgy szerette volna, hogy kettesben menjünk megnézni az első havat, merthogy olyat még nem láttam és le akarta videózni, ahogy óvatosan (!) ismerkedem vele. Na ehhez képest később a Nagyigazditól tudta meg, hogy nem lesompolyogtam és finoman megnéztem mi is az a fehér cucc, hanem konkrétan a teraszról vetődtem bele a hóba! Ááállati, hogy milyen szuper! Hideg és fehér, meg olyan vizes, ha hozzányúlok! Később a Zanci azt mondta, nem is csodálkozik, hogy belerepültem a tök ismeretlen hóba, eddig sem féltem semmitől, pont ettől miért remajoznék?

Mostanában sokszor összeveszünk a Zancival, mert még mindig úgy játsszunk, mint régen, de már erősek a fogaim és azt mondja, lecsócsálom a húst a kezéről. Ez nem is igaz egyébként, mert tudom, hogy fáj Neki, ezért csak a tenyerébe harapok, és csak megfogom a bőrét, aztán húúúzom. Na ennek nem szokott örülni, azt mondta inkább harapjak, mert ez a bőrhúzgálás még a harapásnál is jobban fáj. Ja meg van a gyűrűje, amit nagyon szeretek és mindig megpróbálom leharapni az ujjáról. Olyankor meg nagyon kiabál, hogy ne legyek ilyen gyagya, mert kitörik a fogam! Pedig dafke is most már le akarom enni a gyűrűjét, az olyan vicces, hogy amikor megpróbálom, sikít. :D


A másik összeveszésünk, egy tányérnyi süti miatt volt. A Nagyigazdi sütött és adott a Zancinak pár darabot. Ő meg fel is hozta és letette a konyhapultra. Csak addig nem figyelt, amíg a barátnőjével csevegett telefonon, de nekem ez az idő is elég volt ahhoz, hogy közelebbről szemügyre vegyem, milyen sütit is sütött a Nagyigazdi. Megkóstoltam az egyiket, de lekváros volt, azt meg nem szeretem, csak a vanília krémeset, szóval nem ettem meg az egészet, viszont mindről lenyaltam a porcukrot. A Zanci befejezte a telefont, kiment a konyhába és csak az tűnt fel Neki, hogy egyik sütin sincs cukor! Na erre bekiabált nekem, hogy azonnal citálódjak elé, mert most aztán megtudom, hogy hol lakik az Úristen! Hosszan kárálva kikérte magának, hogy az összes sütijét dobhatja ki miattam, mert mindet megnyaltam. Mindig hisztizik! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése