2015. április 18., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 11 ~

 2014. szeptember

Hehe! :) Az van, hogy mindenhova követem a Zancit, főleg a Nagyigazdihoz! Ez nagyjából úgy néz ki, hogy a Zanci lemegy és ha nyitva hagyja az ajtót, akkor két percen belül megjelenek én is. A Nagyigazdi szerint olyan vagyok, mintha csúzligumival a Zancihoz kötöttek volna, aztán eszébe jutott, hogy a Zanci most pont egy olyan történetet ír, amiben van egy macska meg egy lány, és olyan varázslat van rajtuk, hogy nem mehetnek egymástól tíz lépésnél messzebbre. Ezt még bőven azelőtt találta ki, hogy én megszülettem volna. A Nagyigazdi azt mondta a Zancinak, hogy na akkor most írjon egy olyan könyvet, amiben jó részletesen kifejti, hogyan nyeri meg a főhősnő a lottó ötöst, hátha az is így bejön! 

Roppantul házias vagyok, ezt a Zanci mondta azután, hogy pár napja bekészítettem a mosógépbe az egeremet. Az úgy volt, hogy mindig nyitva van a mosógép szellőzési célzattal, aztán rájöttem, hogy nem elég ám a mauzinak, ha csak úgy praclival beletunkolom a vizembe, néha rendesen is ki kell mosni. Ezért aztán fogtam és betettem a mosógépbe, hogy majd kimosódjon a többi szennyessel. A Zanci azt mondta, hogy legközelebb megtanít mosogatni és teregetni is. Engem? Az ki van zárva! Én kérem itt a Hercegnő vagyok, engem kell kiszolgálni!




Mostanában már nagyobbakat is harapok. Ezt csak onnan tudom, hogy a Zanci egyre jobban sziszeg, amikor harapdálom a kezét. Mondtam Neki, hogy de én csak finoman csócsálom, amire azt válaszolta, hogy aha, olyan finom vagyok, mint a passzírozott bakaszar, úgyhogy leszek szíves pianóban megvadulni! Ezek után még Ő mondja rám, hogy kényeskedő vagyok? Pff!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése