2015. április 20., hétfő

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 29 ~

2015. január

Még a múlt hónap végén megtanultam kinyitni az ajtókat. Először a Zanci marhára megdicsért, hogy nagyon ügyes lány vagyok, de azóta rájött, hogy ez annyira mégsem buli. Mármint Neki meg a Nagyigazdinak, mert én marhára élvezem! Felugrom a kilincsre, kicsit csimpaszkodom és már huss, mehetek is szabadon. Na, mikor a Zanci észrevette, hogy mindent nyitva hagyok magam után, leültetett és szónoklatot tartott, hogy fűtésszezon van, legyek szíves és ne nyitogassam az ajtókat. Ezt bebukta, mert ha egyszer már tudom, hogy hogyan kell ajtót nyitni, meg is teszem nyilván! Sőt, arra is rájöttem, hogy a behajtott ajtónál, ha a résbe dugom a praclimat és magam felé húzom, akkor hopp, kinyílik. Így aztán a Zanci már nem tud bezárkózni sehogyan sem a fürdőbe, én meg jól kihasználom, hogy védekezésre képtelen, amikor pisil és olyankor is az ölébe ülök, dafke! Szóval ott maradtam abba, hogy mivel ki tudom nyitni az ajtókat, a Nőim mindent kulcsra zárnak. Basszus, hát ezt meg én néztem be! Mindig, mikor a Zanci kienged hozza a kulcsot, én meg felágaskodom a kulcslyuknál és megmutatom Neki, hogy hova kell dugni azt a mókás kinézetű, zörgős fémizét. Olyan béna néha, hogy muszáj segítenem.



Most már az egész napot kint töltöm az udvaron, aminek a Zanci szívből örül. Reggel felébredünk, én lemegyek, aztán ebédelni feljövök, de aztán délutánig megint kint vagyok. Mire beérek, már félkóma vagyok a fáradtságtól, mert ugye nekem egyrészt a területemet is kell védeni, meg szaladgálni is kell, meg szomszédolni, meg a kis ház tetején mászkálva idegesíteni a szomszéd kutyát. Na ezek után gondolhatjátok, hogy mikor feljövök jól bezabálok és megyek is aludni. A Zanci meg csak nevet rajtam, mert azt mondja meg nem értheti, ha egész nap kint vagyok a hidegben, akkor bent miért fázom. Ja, merthogy be szoktam takarózni. Felfekszem az ágyra és magamra húzom a cicás takarót. (az miattam van az ágyra téve, mert az a kedvencem) Nem értem mit nem ért ezen? Ahogy azt a Nagyigazdi mondani szokta vala: nem az a baj, hogy fázik a pizsim, hanem az, hogy én is benne vagyok! Tök igaza van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése