2015. április 27., hétfő

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 32 ~

2015. január

A Zanci tutira nem egészen komplett csaj, erre a minap jöttem rá! Az úgy kezdődött, hogy én mindig, mikor a Zanci szellőztet kiülök az ablakba és onnan nézem a szomszéd ház tetején a madarakat. A Nőcim addig meg vagy mosogat, vagy ír, vagy főz, vagy akármi. Azután, ahogy becsukja az ablakot, mindig beülök az ölébe, így vette észre, hogy kocka-mintás az orrom. Először érdeklődve maga felé fordította a fejem, jól meggusztálta a heftimet és annyit mondott: "Hümm". Másnap és harmadnap is megismétlődött ez, akkor már egyre aggodalmasabban vizsgálgatta a négyzetrácsos mintát a rózsaszínű orromon. Kérdezgette, hogy fáj-e valahol, vagy érzek-e valamit, de csak a vállamat vonogattam, mert ugyan vajon mi a túró fájna? Már azon volt a Zanci, hogy felhívja a Dr. Vau-t és megkérdezi Tőle, létezik-e olyan macskabetegség, hogy "krónikus nózirácsozódás", de még jó, hogy ezért nem zaklatta szegény Dokibácsit! Ugyanis másnap reggel is kiültem az ablakba, de akkor a Zanci éppen papírokat pakolászott az ágyon és pont rám látott, ahogy nézelődtem. Egyszer csak azt hallottam: "Ó, Noki b…meg!" és fél szemmel még azt is láttam, hogy a fejét fogja. Merthogy, csak a szememet fordítottam felé, egyébként meg úgy nézelődtem ki, hogy a szúnyoghálónak nyomtam az orrom. Végül is a Zanci boldog volt, amiért rájött a rejtélyre, annak meg végképp örült, hogy nem visz el valami kockásított bubópestis!



Mostanában, elég nagy a dzsuva az udvaron és ez persze rajtam is látszik, mert hiszen elöl fehér boka zoknijaim vannak, hátul meg ugyancsak fehér combfixeim. Este mindig megy a cirkusz, mert a Zanci azt mondta kizárt, hogy ilyen retkes praclikkal bemehetek a tiszta ágyba, mert úgy nézek ki, mint egy dokkmunkás. Na most aztán mindig van esti lábmosásom, amit nem szeretek. A múltkor már annyira koszosak voltak a piskótáim, hogy a Zanci főzött kamillateát, fogott vattát meg engem, és módszeresen átdörgölte a talppárnáimat langyos kamillával. Mondjuk ez tetszik! Szét is terpesztettem az összes lábujjaimat, hogy a Zanci közéjük férjen a vattával. Erre közölte velem, hogy szanaszét vagyok kényeztetve, reméli, hogy ezzel tisztában vagyok és napi szinten hálát adok a Felis Silvestris-ek Istenének, amiért Ő lett nekem a Zanci és nem más! Bazsalyogva beledoromboltam a fejibe, amitől persze elolvadt. Így kell ezt, kedves Macskatársaim! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése