2015. április 17., péntek

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 1 ~




Üdvözöllek, nyájas Olvasó! :)

Nevem Galuska és elmesélem Neked életemet, hercegnővé válásom történetét, valamint figyelemmel kísérheted mindennapjaimat. Persze a dolog opcionális, de hidd el: sokat vesztesz, ha nem imádsz! ;)

A praclicsókokat, ezen az oldalon fogadom. 

Pá, meg Világbéka! :)

Noki 



2014. június

Csapjunk is a lecsóba, kezdem talán azzal, hogy 2014. június 3.-án megszülettem, hét testvéremmel együtt. Ekkor, az Anyukám Gazdájának, (Katának) lett egy kis idegi tikje, mert el sem tudta képzelni, hogy hogyan fog rendes otthont találni, mind a nyolcunknak. Mi, közben szépen cseperedtünk, megtanultunk járni és a szemünk is kinyílt. Nagyjából, ekkor kezdődik életem története, mert addig nem sok érdekes esemény történt. Három hetes lehettem, amikor egyik nap, két Csajszi jött hozzánk látogatóba, egy fiatal és egy idősebb. A fiatalabbik, rögtön engem vett ki a járókánkból és magához ölelt. Jó illata volt, kedves hangja és puha-meleg tenyere, amivel megállás nélkül simogatott. Beültetett az ölébe és akkor felnéztem rá. Rám mosolygott és azt mondta, hogy én vagyok a leggyönyörűbb a világon. (ezt egyébként, azóta sem lehet kiverni, abból a szépséges fejemből!) Ahogy néztem Őt, éreztem, hogy ha Ő visz el az Anyukámtól, azt nem is fogom bánni annyira, úgyhogy a miniatűr praclimat rátettem az ujjára. Így ültünk, „kéz a kézben” és ahogy néztem a Lányt, már biztosan tudtam, hogy Ő nekem a „Zanci”! :)

Kiderült, hogy Ő már látott rólunk képet, mert a Kata küldött Neki, de az csoportkép volt és ott nekem csak a popóm látszik. A Zanci később azt mondta, hogy már akkor kinézett magának, pedig azt sem tudta, hogy fiú vagyok, vagy lány és engem sem látott igazán, csak a püspökfalatomat. (mostanában mindenkinek azt mondja, ha kérdezik, hogy hogyan választott nyolc kiscica közül, hogy „seggről-végről” és ezen nagyon röhögnek!)




Az idősebbik nőci is kézbe vett, (később kiderült, hogy Ő a Nagyigazdi) Ő is megszeretgetett és „Nokinak” szólított, ahogy a Zanci is, ebből tudtam, vagy akkor még csak sejtettem, hogy ez a nevem. (Teljes nevem: Galuska Galagonya) A Zanci azt mondta, hogy még kicsit nőnöm kell, mert még csak cicamakett vagyok, de ha már el lehet választani az Anyukámtól, eljön értem és együtt fogunk lakni. Ezután hazamentek, én meg rohamtempóban elkezdtem nőni és okosodni. Pár nap múlva, a Kata adott nekünk olyan konzerves kaját, amilyet az Anyukánk is evett. Nem azért mondom, de én voltam az első, akinek megmutatni sem kellett, hogy mit kell csinálni, kapásból burkolni kezdtem, amit Kata le is fotózott és elküldte a Zancinak, hogy legyen rám büszke. Büszke is, naná! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése