2015. április 18., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 21 ~

2014. november 22.

A Zanci felhívta a Dokibácsit és jól befújt, hogy mindenhova ugrálok, és jaj, mi lesz énvelem. A Dokibácsi azt mondta, hogy semmi, mert dupla varrataim vannak, nyugodjon meg, de azért ha gondolja, vigyen fel engem hozzá és akkor legalább leszedi a tapaszt, mert az nem lehet rajtam végig. Na szóval most újra megyünk. A Nagyigazdi megint jött, de csak azért, hogy lefogjanak ketten, amíg a Dokibácsi leszedi a tapaszt, mert az marhára oda van ám ragadva és a Zanci azt mondta, biztosan nagy hiszti lesz belőle, ha leszedik. A következő történt: bementünk, Dokibácsi kivett a dobozomból, aztán felemelt és másfél másodperc alatt letépte a tapaszt. Magam részéről, csak lógtam a kezében és azt sem mondtam, hogy bikkmakk. Jól megnézegette a sebemet, de azt mondta nagyon szép és majd öt nap múlva menjünk varratszedésre.

Mikor hazaértünk szépen leültem és elkezdtem módszeres nyalogatni a sebet, amitől a Zanci megint hisztis lett. Mondtam Neki, hogy ne sipítson már, hát csak a ragasztó maradékát nyalogatom, de Ő meg volt róla győződve, hogy tépem a varrataimat. Most aztán állandóan azt hallgatom, hogy „Pfuj, nem szabad!”, pedig az igazi pfuj az a dzsuva, ami ráragadt a hasamra, amin már a szőr is kezd növögetni! Komolyan be kéne nyugtatózni ezt a Nőt, mert hiába szeretem, néha az idegeimre megy. Még azt is megbeszélte a Dokibával, hogy nekem nincs is fájdalomküszöböm, mert sem a szurikra nem reagáltam, sem egyéb fájdalmas dolgokra. A Zanci azt mondta, tudja Ő, hogy az igazi Anyukám eléggé léha életet élt, (erre a legjobb bizonyíték, hogy nyolcan voltunk testvérek és mindenféle színűek lettünk!) de azért Ő felhívja majd a Katát és megkérdezi Tőle, hogy nem-e látta hetyegni Anyámat egy németjuhásszal, egy vízilóval, egy varacskos disznóval, vagy esetleg egy francia idegenlégióssal, mert gyanús, hogy hatalmas vagyok, orral porszívózok mindent, őrzöm a házat, és nem érzem a fájdalmat!

Ja, kaptam új nyakörvet, mert kinőttem a másikat. Ez az új meg nagyon csini: fehér, fényvisszaverős és ez is biztonsági, hogyha beakadok, leoldódik rólam. A Zanci azt mondta, most már hivatalosan is felnőtt a méretem, pedig még csak most leszek hat hónapos.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése