2015. április 18., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 22 ~

2014. november 27.

Hála a Nagy Manyitunak, ma veszik ki a varrataimat. Már nagyon unom a Zancit, bár mostanra kissé nyugodtabb, mert ugye elmúlt a tíz nap és még mindig nem húzom magam után a beleimet… :)
A varratszedés amúgy nagyjából öt másodperc volt, aztán a Dokibácsi ellenőrizte, hogy minden rendben van-e a hasamon és persze rendben van, csak kicsit puklisan gyógyult, mert ugráltam. A Zanci azt mondta, most már szabad vagyok, mehetek az udvarra is játszani. Végre! Már kint is töltöttem a délutánt és nagyon élveztem! A Zanci azt mondta, hogy most már elvárja, hogy normális legyek, elvégre nem buzoghatnak bennem a hormonok. Eddig, csak annyit vett észre, hogy már nem vernyogok az ajtóban éjszakánként.

Este tévéztünk is, megnéztünk egy mesét, azt még a Zanci is hajlandó végigülni. Nem szokott nagyon bűnözni, mert azt mondja tehenesedik, de ma hozott haza egy zacskó sajtos chipset és úgy ültünk a tévé előtt, hogy azt ette. Uhh, nagyon jó illata volt, rögtön kértem is belőle. A Zanci azt mondta, hogy kifejezetten nem ajánlja a fejlődésben lévő szervezetemnek, de azért kaphattam egy falatot. Isteni finom és ropogós! Persze kértem még egyet, aztán még egyet, a végén már csak fekve hozzádőltem a Zanci combjához és hátrafordulva nyürentettem egyet, hogy dugja a számba a kövit. Elvégre Hercegnő vagyok, vagy Hercegnő vagyok? Na ugye! ;)




A pattogatott kukoricát is szeretem, ez meg egy vendégség alatt derült ki, mert a Zanci csinált egy lavórral, én meg ugye éreztem az illatát és akkor kaphattam belőle. Na az még azért is isteni, mert lehet játszani a kukoricával! Csak azután eszem meg, hogy ötször körbekergettem a lakáson. Ki kell fárasztani, mert menekül a rohadék…! :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése