2015. május 12., kedd

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 44 ~

2015. április

Még nem is meséltem a tágabb udvartartásomról. Na ugye van nekem a Zanci és a Nagyigazdi, Ők az első számú rabszolgáim, ez evidens. Rajtuk kívül azért még sokan vannak, akik szeretnek. Ott van pölö, a Zanci majdnem-bátyja a Laci, aki egyébként nem szereti a macskákat, de én jól meghódítottam! Egész kicsi voltam még, mikor először találkoztunk a Lacival, én meg hátraejtett fejjel bámultam fel arra szép, nagy emberre. Úgy hív, hogy Mirr-murr, de nem bánom! A kertben is szoktam követni, meg bohóckodom a lábai körül, amikor az udvaron sétálva telefonál. A Zanci a múltkor kifigyelte, hogy éppen így mászkált a Laci kint, én meg hozzádörgölőztem, Ő meg lehajolt és megvakarta a fejem tetejét. Na ennyit arról, hogy a Laci utálja a macskákat! :)

A Zanci Keresztanyjáról már meséltem, Ő nagyon szeret engem, meg én is Őt. Nagyon aranyos, mert mindig simogatna, de én olyankor bedobom a megközelíthetetlen Királylányt és azért sem hagyom magam. Na szóval a Zanci Keresztanyjától mindig kapok virslit, meg pörcit. Voltunk ám Nála az Ő lakásában, ami nagyon szép, jól meg is néztem mindent. Neki is van mosógépe, meg vannak növényei, szóval izgis a kecó!
Van aztán még a családban a Zanci Keresztapja, aki szintén nem egy nagy macskás, de azért jóban vagyunk. Az úgy kezdődött, hogy mikor kicsi voltam még, átmentem hozzájuk a kert másik felére és akkor a Zanci Keresztapja mondta, hogy "sicc", én meg bambultam Rá, hogy az mi a vihar? Azóta azt játsszuk, hogy Ő azt mondja sicc, én erre elbújok, aztán előugrom a diófa mögül, hogy "Tadaaa!", itt vagyok ám! Ezen jókat szokott nevetgélni az egész család. :D

A Zancinak van egy Unokatesója is a Peti, aki tényleg nem nagyon szeret, de azért nem bánt. Neki van egy kisfia Balázs, aki viszont szeret, csak mikor először találkoztunk, a Balázs nagyon hangosan beszélt és megijedtem Tőle. Azóta összebratyiztunk, méghozzá Húsvétkor, amikor jöttek a Petivel meglocsálni a Zancit, meg a Nagyigazdit, és akkor felugrottam a Balázs ölébe, hogy elmélyítsem az ismeretségünket. Szegény Balázs meg is ijedt kicsit, amitől én is megijedtem egy kicsit, a Zanci meg azt mondta, hogy szépek vagyunk ám így ketten, mert semmi ijesztő nem történt, de mindkettőnkbe beleállt a jujj! (na, pont a Zanci ne szóljon egy kukkot se, mert Ő retteg a villámtól, meg a bogaraktól, meg a pókoktól)




Ja megint leteremtett a Zanci, de kezdem már megszokni, hogy ami nekem kényelmes, az Neki főbűn! Az történt, hogy egyik nap szedte le a tiszta ruhákat a szárítóról és pakolászta be őket a szekrénybe, én meg addig bemásztam az egyik polcra és azért sem akartam kijönni. Olyan jól beszusznyákoltam magam a törölközők közé, hogy a Zanci kiszedni sem tudott. Hehe! :D Kicsit átrendeztem a szekrényt, amire azt mondta a Zanci, hogy Ő meg majd engem fog átrendezni szerkezetileg, ha nem hagyom abba, a rámolást. Ez már kérem súrolja az agresszió határát! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése