2015. május 22., péntek

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 45 ~

2015. április

Tavasz van! A Zanci szerint ilyenkor alacsonyan szállnak a sliccgombok, de nem tudom ez mit jelent, részemről annak örülök, hogy kizöldült minden és csupa madár az udvar! :) A mi fáinkon és a szomszédén is laknak nagy, dagadt szarkák. Valamelyik nap jól le is buktam, mert lent voltam a Zanci meg fent főzött nyitott ablaknál, amikor meghallotta, hogy baromira visít a szarka, valahol a szomszéd udvarában. Na le is trappolt, mert sejtette, hogy én csinálom a balhét. Sajnos meg is talált, éppen kapaszkodtam felfele a szomszédék fáján, onnan anyázott velem a szarka. Erre a Zanci is elkezdett velem anyázni, hogy azonnal húzzam le onnan a csíkos seggemet és ne molesztáljam azt a szegény madarat, mert nemrég ettem, hobbiból meg ne vadásszak! Pff! Kénytelen voltam lemászni, mert a Zanci tényleg nagyon rondán nézett rám, aztán meg felmentem Vele és bánatomban befeküdtem a lavórba aludni. 



Másnap a Nagyigazdi akadt ki egy csöppet rajtam, mert éppen indult vásárolni, én meg kint voltam. Mikor láttam, hogy elindul a kapu felé, gondoltam elkísérem, de ez az ötletem nem igazán nyerte el a tetszését. Mondta Ő, hogy "sicc", sőt már azt is tudom, hogy ilyenkor söpörjek el onnan ahol vagyok, de eddig sem érdekelt, hogy siccegnek, hát most is mentem utána. Végül a Nagyigazdi B tervet gyártott, felvett egy közepes méretű kavicsot és nem megdobott vele, de felém dobta, hogy attól majd megijedek és bejövök. Höhö! :) Kis csacsi! :) Röptében szereltem a miniatűr malomkövet, aztán játszani kezdtem vele...!

Na a Nagyigazdi erre már csak a fejét ingatta csendesen és látszott rajta, hogy szerencsém van, amiért nincs a keze ügyében a gigám. Most már tudom, hogy a Zanci a krónikus "hisztitiszt" a Nagyigazditól örökölte, mert mindketten egyszerre szoktak tőlem hülyét kapni, pedig én olyan jó vagyok! (nem kérek kommenteket..!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése