2015. május 3., vasárnap

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 36 ~

2015. február

Ma megint volt vendégségünk, átjöttek a Zanci Barátai, az Évi és az Endre. Mindketten nagyon aranyosak, hülyére dicsértek, hogy milyen egy gyönyörű tündérbogárka vagyok, az Endre meg játszott is velem, mert beültem a kastélyba, Ő meg benyúlkált hozzám, erre én elkapkodtam az ujjait. Közben meg végig azt mondta, hogy "Gyönyörű kicsi cicája, hát jaj, de édes vagy!". Az Évi meg a Zanci kimentek kávézni a konyhába, ott aztán az Évivel ismerkedtem, mert simogatni ugyan nem hagytam magam, de azért az Évihez dörgölőztem, hogy tudassam Vele, nagyon szimpatikusnak találom. :) Olyannyira, hogy az Endre bakancsába csak belenéztem, (úgy derékig!) de az Évi cipője különösen tetszett és elkezdtem módszeresen lerágni a pertlijét. A Zanci persze megint legorombított, hogy nem illik bezabálni a vendég cipőfűzőjét, az Évitől meg elnézést kért, amiért nyálas lett a fűzője. Már azért is biztos, hogy az Évi is szeret, mert azt mondta, egyáltalán nem bánja, olyan édes vagyok, hogy nyugodtan belefér egy kis nyál az életébe. Na ugye? :) A Zanci megint fölöslegesen drámázik! Sajnos hamar hazamentek, amit a Zanci is nagyon bánt, meg én is. Azzal vigasztaltuk magunkat, hogy jönnek majd még!



Mostanában kicsit hidegebb van kint, úgyhogy többet vagyok bent. Ez mondjuk nekem nem baj, de a Zanci kicsit megőrül tőlem, mert így meg a lakásban tombolom ki magam, ami Neki nem akkora élvezet. Azért találtam rá módot, hogy bentről is nézzem a madarakat, mert a konyhaablak pölö pont a fenyőkre néz, és ott laknak a madárék. Na mikor ezt felfedeztem, felálltam az ablak melletti konyhaszékre és onnan bámultam kifelé. Ilyenkor feszes vigyázzba vágom magam, mert hát terepszemlézem, úgyhogy azt mondta a Zanci, nagy szerencse, hogy ilyenkor legalább a farkam csóválom, mert különben dísztárgynak nézne. Ehh, nem ért semmit! Ez hadicsel, kérem szépen! Full contact megfigyelésen tartom a szárnyasokat, hogy honnan repülnek hova, és miért, és különben is…!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése