2015. május 24., vasárnap

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 46 ~

2015. május

Mivel már meleg van, a Zanci nem szokta becsukni a fürdőszoba ajtaját, úgyhogy szabadon jövök-megyek, amikor Ő bent van. Na a múltkor kapott az Unokanővérétől ilyen narancsos fürdőtablettát, ami izgisen pezseg, mikor a vízbe dobják. Hétvége volt, a Zanci kitalálta, hogy no, akkor délután belefetreng a kádba, egy ilyen narancsos izébe beáztatja magát, és csak akkor kel majd ki, ha már olyan lesz, mint egy uborkaszivacs. S lőn! Mikor megláttam, hogy fekszik a kádban, felugrottam a mosógép tetejére, ami éppen mellette van, aztán lefeküdtem és én is mélyeket inhaláltam a narancsos gőzből. A Zanci csak nézett rám kerek szemekkel, mert állítólag a macskák utálják a narancs illatát, ezért van minden macskariasztó spray-ben narancsolaj. Ehhez képest én kifejezetten szeretem a narancsos illatokat, úgyhogy jól kivelnesszeltem magam én is, ahogy a Zanci.




Még ugyanezen a hétvégén a Zanci leengedte a hűtőt is, merthogy a csirkemellünk belefagyott a fagyasztóba és már nem lehetett kinyitni az ajtót sem. Ezt ugye én mélyen átéreztem, mert ha nem jutunk a pipihez, akkor hogy lesz nekem ebéd utána nassom? Na a Zanci megoldotta a problémát, mert kihúzta a hűtő dugóját, aztán kipakolt belőle és kitárta az ajtaját is. Két-három óra múlva elkezdett csöpögni a víz a fagyasztóból. Ekkor léptem színre én, mert ez ugye roppant izgalmas volt. Sajnos a Zanci rajtakapott, amint ülök a vizes hűtőben és áztatom a szebbik felem, úgyhogy ki lettem véve a frigóból és meg lettem törölgetve. Persze közben a nagy monológ sem maradt el, miszerint a hűtőbe nem szabad beülnöm, még akkor sem, ha üres, mert most meg vizes és különben sem higiénikus, amit művelek. Semmit sem műveltem, csak néztem, ahogy csöpög a víz és vártam, hogy a csirke kiszabaduljon! A Zanci erre azt mondta, hogy igazán szívet melengető, amint éppen Greenpeace aktivistát alakítok, még akkor is, ha nekem az állatvédelem kimerül a csirkemell kiszabadításában.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése