2015. május 8., péntek

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 41 ~

2015. április 1.

Ma van a névnapom! Ezt a Zanci találta ki, mert a naptárban nincs Nokedli nap, ami egyébként igazán felháborító! Szóval a Zanci azt mondta, hogy akkor április elsején lesz a névnapom, mert az a Bolondok Napja és az olyan jól illik az alkalomhoz. Köszi! Kaptam egy sípot, meg jutalomfalatot. :) Most azt játsszuk a Zancival, hogy Ő sípol, én olyankor szaladok Hozzá és akkor kapok olyan finomat. Hamar beemeltem az új mutatványt, úgyhogy most már rohanok, ha hallom a sípot. A Zanci azt mondta, ez így nagyon szuper, mert kicsit unta már, hogy rekedtre ordibálja magát, mire haza méltóztatok fáradni, a sípot meg hallom a hetedik határban is. Arról már nem is beszélve, hogy a harmadik szomszéd a múltkor is furán nézett Rá, amikor kijött értem és kiabálta a nevem, mert aki nem tudja ki vagyok és mi a nevem, azt hiszi, hogy a Zanci az ebédet ordibálja világgá... :D

Pár nap múlva meg jött a Húsvét, ami nekem csak azért tetszett, mert főztek a Nőim sonkát, meg húslevest, meg minden finomat. Azzal kezdtem, hogy bezabáltam egy nagy tányér levest sok tésztával, meg főtt marhahússal. Végül elborultam, mint a büdös bogár és aludtam egy nagyot. Húsvét hétfőn a Nagyigazdi, a maradék sonkából csinált sonkás tésztát. Az úgy készül, hogy gyúr tésztát, azt kinyújtja, felvágja kockára és megfőzi, aztán sok tejföllel és a darált sonkával összekeveri és megsüti. Na akkora adagot megettünk abból is a Zancival, hogy mindketten operálhatóra zabáltuk magunkat. A Nagyigazdi azon röhögött, hogy milyen mértékben domborodik a hasam, és hogy gyakorlatilag nem tudok reagálni semmire, mert csak fekve kómázásra vagyok most jó.



Ja, meg a Nagyigazdi ilyenkor szokott csinálni "totyifát", ami úgy néz ki, hogy vesz hosszú barkákat, azokat beteszi vázába, aztán rájuk akaszt ilyen szép, színes tojásokat. A Zanci kicsomagolta "hímeséket" a dobozukból és megvizsgálgatta őket, nincs-e közöttük olyan, amit már nem lehet felrakni. Ezt a tevékenységet az ágyon végezte, ezért belefeküdtem a tojglikba, mert mókásan gurulásztak. Erre a Zanci lefotózott és azt mondta, én vagyok a "Tojásos Nokedli" és ezt a képet fogja mindenkinek elküldeni Húsvét alkalmából, mert nyuszikkal, meg barikkal már Nyepert lehet rekeszteni. Tök jó! Most mindenki rajtam röhög!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése