2015. május 6., szerda

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 39 ~

2015. március

Mostanában többen izélgetik a Zancit, hogy miért nem megy férjhez? Szegény már szinte nem is válaszol az ilyen kérdésekre, mert ugye egyrészt nincs is kihez férjhez mennie, másrészt meg senkinek semmi köze ehhez. Ha mégsem hagyják békén, azt szokta mondani, hogy pasi helyett itt vagyok neki én. Egész nap pakolja utánam a széthagyott cuccaimat, folyamatosan vitatkozunk, és soha nem szexelünk, szóval én olyan jó férj-élményt adok. Azért megkérdeztem a Zancit, hogy mi az a "férj"? Azt mondta, jó esetben egy olyan férfi, aki nekem a Zapci lehetne, aki szeret mindkettőnket és nem rúg engem ki az ágyból, mert a Zanci fél kézzel herélné ki a nyomorultat, ha ilyet merészelne tenni.




Ja, apropó ágy! Valamelyik nap kaja után bevonultam aludni az ágyba, de mostanában nem a takaró alá mászom, hanem a paplanhuzatba. Na be is gyömöszöltem magam és elhevertem. A Zanci látta is, hogy merre van a fejem, még a huzaton keresztül meg is simizett, aztán kiment a konyhába főzni. Mire beért, én megfordultam, de ezt Ő nem tudhatta. Szóval odaült mellém és a paplanhuzaton keresztül elkezdte sugdosni, hogy "Édes kicsi csillagom! Úgy szeretlek, Te tündérkirálylány! Pici bogárkám!", meg ilyeneket. Az volt a fura, hogy mintha nem is nekem mondta volna, úgyhogy már csak kinéztem a huzatból. Hát azt látom, hogy a Zanci a hátsó felemnek magyaráz, aztán észrevette a fejemet, amint Őt nézem döbbenten. Kérdeztem Tőle, hogy Te most komolyan a popómnak vallottál szerelmet? Erre úgy elkezdett visítozva röhögni, hogy majd' leesett az ágyról, mert Ő is észrevette, hogy eddig a püspökfalatomnak búgdosott szentimentális csacsiságokat! Miután jól kiröhögte magát megkért, hogy legközelebb szóljak, ha megfordulok a huzatban, mert ez így roppant kínos volt, még jó, hogy puszit nem cuppantott a fejem helyett a fenekemre. Most komolyan: szerintem a hiba nem az én készülékemben van!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése