2015. május 5., kedd

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 38 ~

2015. március

Van két barátom. Mindkettő fekete cica, de az egyik nálam fiatalabb egy kicsivel és van neki egy sötétbarna folt a mellényén, úgyhogy a Zanci Csokinak nevezte el. A másik fekete haverom már nagyobbacska, ő elég kövér is, de nagyon szeretem. Vele szoktunk menni szomszédolni. Mikor ezt a Zanci először meglátta, azt hitte balhé lesz, mert jött a barátom, én meg szaladtam elé, de nem verekedtünk, hanem orrpuszit váltottunk, felugrottunk együtt a kis ház tetejére és eltűntünk a hátsó szomszéd kertjében. Még visszanéztem a Zancira, aki ledermedt a veranda ajtóban, a kilinccsel a kezében álldogált és az volt a fejére írva, hogy "HÖKK!". Aztán Csoki barátomat meg úgy ismerte meg a Zanci, hogy kijött a kertbe, én meg hátul sétáltam és odajött hozzám. Először észre sem vette Csokit, csak később. Akkor aztán látta, hogy én nem bántom, mondta Csokinak, hogy ő sem fogja elzavarni, mert addigra én is odamentem hozzá és dörgölőztem a Zanci lábához. Szóval, miután bemutattam őket egymásnak, odamentem a Csokihoz, a fejére tettem a praclimat, hogy játsszunk és akkor kergetőzni kezdtünk. A Zanci szót se szólt, mert a Csoki nagyon egészségesen néz ki, hosszú a szőre, szépen ki van fésülve és igazán csinos is, szóval nem sovány, meg beteges, úgyhogy játszhatunk együtt.




Mostanában rászoktam, hogy reggeli után felugrom a kis szekrényre, mert délelőtt pont oda süt a nap. Ilyenkor felveszem a meditációs pózomat és az életről filozofálok. A Zanci szerint marhára nem elmélkedem, inkább arra gyúrok, hogyan legyek minél kevésbé szófogadó és nyilván azt mantrázom ilyenkor, hogy: "LeszarOMMM"! Ezt kikérem magamnak, mert nekem ilyenkor igenis magvas gondolataim vannak. Pölö az, hogy vajon milyen ízű lehet a Mickey egér? Ha Száll a kakukk fészkére, a nyomi madár akkor is patológiás eset lenne, ha elkapnám és megenném? Hány harapós kutya kell ahhoz, hogy a halálfrászt hozza arra a szerencsétlen marhára, aki éjnek évadján, a szomszédnál akar becsavarni egy villanykörtét? A Zanci rám szólt, hogy ezt fejezzem be, mert zsong tőlem a feje. Na tessék! Pedig én csak vízilófáltam. Vagy fiziolófráltam. Ehh, mindegy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése