2015. május 4., hétfő

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 37 ~

2015. március

Na megint belekarmoltak az orromba! A Zanci is látta az esetet, persze megint a szürke kandúr bántott. Valami orosz kék cica ő, a Zanci azt mondta fajtatiszta, de akármennyire az, ha még egyszer meglátja, hogy megtép engem, hát szétrugdalja azt az arisztokrata hátsóját! Kérdeztem a Zancit, hogy én fajtatiszta vagyok-e, mire azt válaszolta, hogy ohh, hát persze, "fajtatiszta sétakerti keverék" vagyok. Ezen kicsit megbántódtam, de aztán hozzátette, hogy Neki minden fajmacskánál többet érek és amúgy is Hercegnő vagyok saját jogon, úgyhogy ezen ne agyaljak. Ja meg azt is mondta, hogy kezdek vízilóra emlékeztetni, mert már 3,8 kg vagyok és még csak 9 hónapos. Aha. Akkor a víziló az csakis valami gyönyörűséges dolog lehet, ha hasonlít rám, nem? :)



Megint el lettem mondva mindenféle anyaszomorító ribinek, mert most meg a nyakörvemet hagytam el. A Zanci legalább ötször elmondta, hogy csak egy galád malac jön haza "pucéran", meg hogy áldja az eszét, amiért olyan nyakörvet vett nekem, ami lekapcsolódik, ha beakadok valahova, mert eszerint beakadtam. Nem is akart nekem venni másikat, mert azt mondta úgyis elhagyom, meg hiába írja bele a nevem és a telefonszámát, ha olyan valaki talál meg engem, akinek egy agysejtje van, nem fogja megnézni a nyakörvemet belül. Azért a Nagyigazdi titokban mégis vett nekem egy pont olyan fehér nyakörvet, amilyet elhagytam. A Zanci megköszönte Neki és mély sóhajjal az újba is beleírta a számát, a nevét, meg az én nevemet, és úgy adta rám. Megkért szépen, hogy erre már nagyon vigyázzak, nem azért mert drága, hanem mert az nagyon kínosan érintené, ha az egész környék összes bokrán, az Ő telefonszáma fityegne. Nemhogy örülne, én csak szélesítem az ismeretségi körét és gondoskodom róla, hogy aktív maradjon az interperszonális kapcsolatrendszere!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése