2015. szeptember 28., hétfő

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 75 ~

2015. szeptember

Tegnap a Zanci karalábét pucolt, ezért kivette a szemétvödröt a mosogató alól, aztán nyitva hagyta az ajtót. Rögtön bekvártélyoztam magam és alaposan körülnéztem a mosogató alatt, mert ott tartja a Zanci a kincseket, amikhez nem szabad nyúlnom. (fémsúroló, sikapor, üres dobozok, meg egyéb ilyen érdekességek) Mondta a Zanci, hogy húzzak kifele onnan, mert főz és nem szereti, ha ilyenkor a konyhában vagyok, de én meg mondtam Neki, hogy én nem a konyhában vagyok, hanem a mosogató alatt… A Zanci erre közölte velem, hogy tájékoztatásomul közli; a mosogató is a konyha része, úgyhogy mégiscsak legyek szíves kifarolni onnan, aztán keressek játékot a szobában. Mivel azonban éppen át volt hatva művészileg, ahogy hámozta a karalábét, nem tudott rám koncentrálni rendesen, úgyhogy tovább búvárkodtam odalent. Egyszer csak megláttam egy csillogós befőttesüveget, ami tele volt valami rántott hús illatú löttyel. Kiordítottam a Zancinak, hogy "Nyááá!", jöjjön és nézze már, hogy milyen finom jött velem szembe! Jött is, de nem örült mikor észrevette, hogy éppen a praclimat igyekszem belemártani a cuccba. Kiderült, hogy olajat találtam! Méghozzá fáradt sütőolajat, de ez a lényegen nem változtat. A Zanci erre kivett engem a mosogató alól és orvul bezárta az ajtaját, aztán megtörölte a kezemet, és beparancsolt a szobába. Ez gonosz húzás volt! Mégiscsak olajat találtam! A Zanci erre azt mondta, hogy roppant ügyes vagyok, a nevem legyen ezentúl "Noki Ewing", de lehetőleg majd akkor ordítsak, ha nagyobb mennyiségű kőolajat is sikerül kiszagolnom, mert akkor még az alomtálcám is aranyból lesz…
Hálátlan! Egy ideig még néztem a szoba küszöbéről hogyan főz, aztán bevonultam aludni. Én ennek a Nőnek nem keresek többet kincset!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése