2015. szeptember 12., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 71 ~

2015. szeptember

Okos vagyok! Ezt a Zanci mondta, aki ugyan gyakran lehülyéz, de már kihallgattam, hogy amikor beszélget valakivel, mindig azt meséli rólam, hogy azon sem csodálkozna, ha egyik nap megszólalnék. Most viszont a szemembe is mondta, hogy nagyon okos vagyok, mert kiscica korom óta úgy iszom, hogy nem elmerítem az orromat a vízbe, hanem előbb beledugom a praclimat, mert nem látom a tálban a vízszintet. A Zanci azt mondta, hogy a macskák általában először bedugják az orrukat, aztán kicsit megfúlnak, és csak aztán kezdenek el óvatosan inni. Ehhez képest én először megnézem, hogy meddig ér a víz és nagy odafigyeléssel iszom. Nem tudom miért kell ezen ennyire meglepődni. Zsenimica vagyok, semmi kétség!

Hú, kaptam egy naaagy ágyat! Az úgy volt, hogy mindig a szállító kosaramban aludtam, mert az jó kényelmes volt, de a Zanci már régebben is tervezte, hogy vesz nekem egy ágyat, mert azt mondta, hogy ciki a kosaramban aludni. Egyik nap pakolászott és az ágyneműtartóban talált egy régi nagy párnát. Megkérdezte a Nagyigazditól, hogy kell-e Neki, de nem kellett, úgyhogy a Zanci megkérte, hogy akkor viszont varrjon már legyen kedves egy huzatot rá. A kedvenc tigris-mintás plüsstakarómat odaadta a Nagyigazdinak, aki varrt is a párnára huzatot. Mikor kész lett megkaptam. Vááá! Isteni! Puha, és finom, és lehet dagasztani, és minden irányból elférek rajta, akármennyire nyújtózkodom! Szóval lett egy hatalmas párna-ágyam, ami sokkal királylányosabb szerintem, mintha a Zanci vett volna valami drágát, aminek valószínűleg a kartondobozában aludtam volna…






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése