2015. szeptember 1., kedd

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 68 ~

2015. szeptember

A Zanci mesélte, hogy azok a cicák, akik szeretik a Gazdijukat, visznek nekik 
vadászzsákmányt ajándékba. Ezen komolyan elgondolkodtam nemrég, mert nem szoktam Neki vinni semmit, pedig hát szeretem. Dagasztom a hasát, hatalmas cuppanós puszikat adok, és a múltkor orrlyukon doromboltam, mert az aztán nagyon romantikus, de finom bogarakat, meg egyebeket nem szoktam hazahozni! Szóval elméláztam ezen a vadászzsákmány-problémán. Végül úgy döntöttem, hogy akkor én is viszek Neki ajándékot, ahogy azt a többi cica szokta. Mondjuk nálunk az udvarban nem élnek egerek, a madarak miatt meg mindig kikapok, úgyhogy végül a lepkevadászatnál maradtam. 



Már a negyedik lepkét hozom be a Zancinak, aki elsőre nem is értette, hogy miért nem ettem meg. Különben gyönyörű lepke volt, szép piros volt a szárnya. Még vergődött, amikor a Zanci elé járultam vele, aztán átszellemült képpel letettem elé és megmondtam, hogy Neki, egyedül Neki fogtam! Erre a Zanci teljesen fapofával, sőt kicsit undorkodva azt kérdezte: "Kiscsibém, miért nem eszed meg, ha már megfogtad?" Micsoda kérdés! Ő sem ette meg azt a csokit, amit a Nagyigazdi szülinapjára vett, hanem betette a hűtőbe és megvárta az ajándékozással a jeles napot. Aztán meg azon jajongott, hogy a lepke még élt, úgyhogy kicsit még laposítottam Neki. Azt úgy kell, hogy megfogom a lepkét, aztán szétterpesztett ujjakkal rálépek és körkörös mozdulatokkal nyomogatom kicsit. Nem mindig sikerül elsőre letaperolnom teljesen, ez tény. A Zanci mikor ezt meglátta azt mondta, hogy ez nem vadászás, hanem laposra tapicskolás, de végül rájött a másodiknál, hogy ez Neki ajándék és akkor mélyen meghatódott! Behozom most már Neki az előszobáig és felordítok a fenti lakásba, hogy jöjjön le és azonnal vegye át a küldeményt. Ilyenkor mindig azt hiszi, hogy azért nyávogok fel, mert valami bajom van, úgyhogy rohan le, aztán leül a lépcső aljára, megkönnyebbülten sóhajtozik és nagyon megköszöni az új lepkét. Meg is szokott dicsérni, hogy jaj milyen ügyes vagyok, bár ezt azért maradéktalanul nem veszem be, mert kuncogva szokta mondani. Egyébként fogtam eddig piros lepkét, meg barnát, fehéret és lilát is. Szerintem joggal kiérdemeltem a Legfőbb Lepkevadász címet!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése