2015. szeptember 22., kedd

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 73 ~

2015. szeptember

Beadom a válókeresetet! Ez a Nő (a Zanci) a hétvégén meglátogatta Kata barátnőjét. Ez még oké. Az is oké, hogy a Kata és a kislánya Katica eljöttek a Zanciért, aztán elvitték egész napra. Nem zuhantam búskomorságba, mert azért a Nagyigazdi itthon volt, még lepkét is fogtam Neki, hogy érezze a törődést. Délután felmentem durmolni kicsit, jól el is aludtam, arra ébredtem, hogy a Zanci végre hazaért. Letrappoltam a Nagyigazdihoz, ott ültek és beszélgettek. Mentem is gyorsan a Zancihoz, hogy adok Neki puszit, meg dorombolok is, mert egész nap nem láttam, erre lenyújtotta a kezét, aminek gyanús szaga volt. Befékeztem naná, előbb megvizsgáltam alaposan, gondoltam majd utána adok puszit. Ad a fene! Megszagoltam a Zancit és tömény kutyaszag áradt mindenéből. Kutyás volt a keze, a kardigánja, és szőke szőrszálakat találtam a nadrágján! Sőt! Két kutya szagát éreztem! Ugyanis kiderült, hogy a Katáéknak két kutyájuk van; az Arcsi, aki óriásuszkár és a Józsi, aki yorkshire terrier. A Zanci elmesélte nekem, hogy a Józsi nem akármilyen kutyus ám, hanem Maszlay József "úr", aki igazi rendőrkutya, sőt drogkereső és nagyon híres is. (merthogy a Kata, a Zanci barátnője mesekönyveket ír, és Nózit a rendőrkutyát a Józsiról mintázta)

Ő a Józsi! (Maszlay József)
Na most engem ez döbbenet, hogy mennyire nem érdekel, amikor akárhova szagolok, mindenhonnan kutya bűzlik a saját Zancimból! Ezek ketten összenyalták - mondom NYALTÁK! - az Anyukámat, pedig Nekik van sajátjuk! Puszit persze nem adtam, sértődötten felvonultam a mi lakásunkba, a Zanci meg jött utánam. Még fel is vett a karjába, hogy ne hisztizzek már, hát csak kicsit kutyázott. Kicsit nem lehet kutyázni! Az olyan, mint a "kicsit terhes"! Akkor akadtam ki teljesen, amikor megszagoltam a nyakát, az is kutyanyálasnak találtatott.
A Zanci a Józsival és az Arcsival
Dögönyözi...! Pedig CSAK egy kutya!
Tovább szimatoltam, HÁT MÉG A FÜLE IS NYÁLAS VOLT! Kitéptem magam ennek a hűtlen perszónának a kezéből, aztán úgy néztem rá, mint egy súlyosan fogyatékosra, akit már egy (két) kutya is levesz a lábáról, és rútul elárulja miattuk a kettőnk érzelmeit. Pff!

Íme, a képi bizonyíték, hogy hűtlen volt hozzám a Zanci! 

A Zanci persze vette az adást, hogy gyötör a féltékenység, ezért ledobálta a ruháit, aztán befeküdt egy kád habos vízbe, minden négyzetmilliméternyi területet megmosott magán, átöltözött, és csak utána próbált megint szóba elegyedni velem. Cccö! Azt hiszi, hogy ennyi elég? Hát nem! A tányéromnál ülő-sztrájkolva követeltem vacsorát, aztán levegőnek nézve a Zancit bevonultam a rágott dobozomba aludni. Persze ez a Céda próbálta magát vissza puncsolni a szívembe, hozott nekem jutalomfalatot, meg próbált simogatni is, de elfordítottam a fejem. Menj vissza a kutyáidhoz, aztán nyaljanak össze azok! Kicsivel később a Zanci megágyazott és lefeküdt. Na, akkor azért kimásztam a dobozból, mert éjszaka aludni az ágyban szeretek, szóval felmásztam a Nő mellé, de egyet sem doromboltam, kicsi puszit sem kapott, csak lecsaptam magam az ágy végébe és dafke háttal feküdtem Neki! Erre képes volt azt mondani, hogy úgy pufogok, mint egy kicsi, szőrös törpevipera! Most mélyen meg vagyok bántva. Nem elég, hogy kutyákkal érintkezett, ráadásul engedte nekik, hogy megnyalogassák még a fülét is! Hallatlan! Felveszem a kapcsolatot az ügyvédemmel. Holnap. Vagy mittomén' mikor.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése