2015. szeptember 27., vasárnap

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 74 ~

2015. szeptember


Sokáig tartott, de megbocsájtottam a Zancinak a kutyázását, pláne mert azóta nem éreztem rajta kutyaszagot. Mostanra visszatért a kapcsolatunkba a megszokott harmónia. 
Olyannyira, hogy megint hoztam Neki ajándékot, egy nagy és dundi sáskát! A Zanci épp bent ült a Nagyigazdinál és beszélgettek, amikor letettem az előszobában a meglepimet. Nyávogtam is Nekik, hogy tessék azonnal kijönni és megnézni mit hoztam! Jött is a Zanci érdeklődve, aztán mikor meglátta a sáskát, akkorát ugrott, amekkorát ki sem néztem belőle. Tény, hogy mozgott még az ajándékom, úgyhogy kicsit beleharaptam, hogy relaxáltabb legyen. Ez sem győzte meg a Zancit, a Nagyigazdiért kiáltott, mert kettőjük közül Ő a bátrabb. Nem igazán értettem, hogy mire a nagy hiszti, hát a sáska egészséges, mert minden egészséges, ami zöld, ráadásul ez egy meglehetősen termetes és dagi példány volt. Felbazsalyogtam a Zancira, hogy ez csak az ÖVÉ! Az válaszolta kissé sápadtan, hogy köszi, de Ő most szigorú testkontroll diétán van, nem ehet sáskát… Francba! A végén persze jött a Nagyigazdi, nagyon megdicsért, hogy milyen ügyes vagyok, aztán szemétlapátra söpörte, a még mindig kábán sétikáló sáskát és kihajította az udvarra. A Zanci ekkor kezdett egyenletesebben lélegezni. Ő is megdicsért, aztán hozzátette, hogy a strassz öli meg az embert…! Aha! Akkor ezért nem hord olyan csillogósokkal kirakott cuccokat! De mi köze ennek a sáskámhoz? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése