2015. szeptember 9., szerda

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 70 ~

2015. szeptember

A Zanci Keresztapja minden reggel és este locsol, ami egyébként nem baj, csak a múltkor éppen kint játszottam dzsungelharcosat, - bujkáltam a tujában és káposztalepkére vadásztam - Ő meg nem vett észre és alaposan beáztatta a fedezékemet. Nem túlzok, ha azt mondom, hogy a bugyimig vizes lettem. Fel is rohantam rögtön a Zancihoz, aztán megálltam az előszoba közepén, szétvetett lábakkal és ordítva csöpögtem, hogy tessék engem azonnal megtörölni. Persze a Zanci azonnal hozta is a törölközőmet és nem átallott kiröhögni, mert sejtette, hogy mi történt. Azt mondta, nyilván azért lettem alaposan meglocsolva, hogy jobban nőjek. Nekem már nem kell nőni! Locsolni meg depláne nem kell!

Az "eperföld" közepén



A szomszéd bácsi nagyon kedves ember. Múltkor éppen náluk sétáltam, amikor észrevett és odahívott magához. Vajas kenyeret evett, úgyhogy gyorsan bedobtam a "szörnyen éhes és elhanyagolt kóbor cica vagyok"- magánszámomat. Vigyorgott rajtam és azt mondta tudja, hogy a Zanci, meg a Nagyigazdi hülyére kényeztetnek és ezt nem veszi be, de azért adott a vajas kenyérből. In flagranti lettünk érve, mert a Zanci éppen akkor jött ki értem, hogy behívjon vacsorázni. Mondta Neki a Lajos bácsi, hogy ne keressen, ott vagyok Náluk és éppen most tűrtem be egy fél vajas kenyeret. Erre a Zanci odajött a kerítéshez és leteremtett engem, hogy miért kunyerálok. Micsoda hülye kérdés! Mert a szomszéd vajas kenyere sokkal zöldebb! Mondjuk nagyon vitatkozni akkor már nem mertem a Zancival, látszott rajta, hogy pipás rám, szóval átszaladtam hozzánk, a Zanci megköszönte a Lajos bácsinak a kedvességét, engem meg felinternált. Kaptam vacsorára a kedvenc alusomat, a menü neve "marhahús, sajtos-tojásos bundában" volt, de csak beleszagoltam és nem kértem. Hja kérem, a koldult vajas kenyér kategóriákkal finomabb volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése