2016. március 8., kedd

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 100 ~

2016. március 8.

Hú, jubilálunk! Ez itt kérem szépen a 100. naplóbejegyzés! :) 
Dupla ünnep a mai: ráadásul Nőnap is van! Erről jut eszembe, hogy itt is szeretném megköszönni a sok szép levelet, amiben felköszöntöttetek. :) Doromb Nektek, kedves Uraim! :) (Én is nagyon köszönöm! – a Zanci)

Mondtam ennek a Nőnek, hogy akkor mivel cicalány vagyok, kérek jutalomfalatot cica-szalámival, de azt mondta, hogy Gyereknap majd csak májusban lesz, addig meg vegyem magam takarékra szépen. Hallatlan! Ti ne hagyjátok magatokat! Harcoljátok ki Lányok a jutalomfalatot, meg a cica-szalámit is, elvégre Nőnap van, ez nekünk jár! A Zanci azt mondja, hogy az emberlányok nem szeretik a cicás nasikat, de mivel gyakran dezinformál, ezt nem annyira hiszem el Neki.

Egyébként köszönöm jól vagyok, egyéb izgalmasság nem történt. Most éppen napoztatom azt a világszép szervezetemet a pici szekrény tetején, aztán majd lemegyek az udvarra a szomszéd cicákkal játszani. Van egy új barátom, ő boci színű (fekete-fehér foltos), és mivel csak ex-kandúr, már nyomokban sem tartalmaz mogyorót… Viszont van nyakörve, úgyhogy a Zanci szereti, ha a Boci átjön, mert biztosan Gazdis és oltott is, valószínűleg nem ragaszt rám semmilyen kórságot.
Ja, meg kinyíltak a mini nárciszok a kertben, aminek a Nagyigazdi nagyon örült, legalább két órán keresztül, mert ahogy megmutatta a Zancinak, én rögtön végig is feküdtem az egész állományon. A Nőim egy emberként közölték velem, hogy akkora bunkó vagyok, amivel mamutot is lehetne ütni, de én ezt kategorikusan kikértem magamnak. Elvégre mi fontosabb: a nyamvadt nárciszuk, vagy az, hogy én egyenletesen melegedjek a napocskán? Nyilván ez utóbbi. Pont.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése