2016. március 5., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 99 ~

2016. március

A Zanci nekifeküdt az angol tanulásnak. Persze, csak így itthon tanul, van Neki szótára, meg YouTube-ja, aztán hallgatja a nyelvleckét és Ő is mondja, amit a néni a videóban. Naná, hogy én is felfedeztem ennek az angol tanulásnak a pikantériáját, úgyhogy most együtt tanulunk a Zancival. Ülök mellette az íróasztalon, vagy fekszem a szótáron. Még akkor kezdte a tanulást, amikor kötelezően be volt itthon zárkózva hasmenés címszóval, úgyhogy már legalább két hete okosodunk így kettecskén.

Mostanra már éreztem annyira jónak magam, hogy kipróbáljam élesben is az angol nyelvtudásomat! Talán emlékeztek még, van egy hátsó szomszéd cica, aki nagy és szürke, és mindig megvert, amikor még kicsi voltam. Most már én verem őt, mert a Zanci szerint egy Xena veszett el bennem. Na, szóval a szomszéd cicára azt mondta a Zanci, hogy ő egy Brit rövid-szőrű, mármint a fajtája. Márpedig kivel is tudnék igazán jól eldiskurálni angolul, mint egy brittel?! Össze is találkoztunk nemrég a kis ház tetején, és ha már ilyen jól összehozta az élet a keresletet a kínálattal, hát beszédbe elegyedtem vele, "of course" inglisül! Mondom ennek a bamba szürkének, hogy:

"Háj! Hóvarjú? Máj ném iz princesz Galuska. Ájm olmoszt tú jírz old. Ájem dö Zanci hártjának dö szívecsücske. Vát iz jor ném? Júrz óvnör díring?"

Miután befejeztem, kedvesen pislogtam a kollégára, hogy reagáljon. Ez a sutyerák meg rám fújt és elrohant! Mondtam is a Zancinak, hogy ez akkor volt Brit, amikor én az Oroszlánkirály, de a Zanci azt válaszolta, hogy először is rettentően gatya a kiejtésem, másrészt meg nem úgy kell mondani, hogy "hóvarjú", hanem úgy, hogy "how are you". Hmm. Most egy angol bulldogot keresek magamnak, hátha az jobban megért. A Zanci ennek sem örült feltétlenül, azt mondta, hogy mindegy milyen ajakú bulldogot sikerül belepkéznem, az nem dumálni fog velem, hanem kiráz majd a harisnyáimból, úgyhogy hagyjak fel ezzel a projekttel. Nehéz ám úgy nyelvet tanulni, ha nincs, akivel beszélgessek!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése