2016. március 27., vasárnap

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 103 ~

2016. március

Ma megmentettem a Zancit! Az úgy volt, hogy a szobában törölte a port, mivel tavaszit nagy-takarított, én meg közben éhes lettem és kimentem a konyhába. Mikor megláttam a "vadat", azonnal berohantam és szóltam a Zancinak, hogy meneküljön, mert ellenséges elemek tartózkodnak odakint! Ez a liba meg mélán törölgetett tovább, fittyet hányt a veszélyre, meg aztán engem sem nagyon értett, hogy miért ordítok. 

Mondom Neki: "Anyaaa! SÁRKÁNY VAN A KONYHÁBAN!" Akkor épp a monitort törölte, és csak annyira érdekeltem, hogy közölte; nem, nincs sárkány a konyhában. Merthogy szerinte maximum három oka lehet annak, ha valaki sárkányt lát a konyhájában:

1. Fantasy író. (ez náluk munkaköri ártalom)
2. Rosszul házasodott.
3. Vodkával vette be a fájdalomcsillapítót…

Mivel pedig esetemben egyik variáció sem lehetséges, ezért kizártnak tartja, hogy valóban sárkányt láttam. Summa summarum, addig nyivákoltam, hogy azonnal jöjjön ki és nézze meg, míg lecsapta a rongyot és utánam masírozott. Nem azért mondom, de igazam lett! Ott ült a sárkány a konyhaasztalon, és minket nézett! A Zanci kicsit megkarmolta magát, aztán közölte, hogy az asztalon ücsörgő sárkány az Övé, egészen pontosan Teodor, aki plüssből van és kicsikét sem kell félni tőle, ilyen orbitális hisztit meg végképp nem kell csapni, amilyet előadtam. Állítása szerint Teodor, – aki egyébként egy magas polcon lakik a szobában – csak átmenetileg tartózkodik a konyhában, amint tiszta lesz a polca, megy is vissza. Azért igazán hálátlan, nem? Legközelebb egye meg a sárkány, én inkább elharapom a nyelvem, de többet nem mentem meg! :(

Mondom, hogy sárkány van a konyhában!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése