2016. március 25., péntek

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 103 ~

Írtam verset Húsvét alkalmából. :) Fogadjátok szeretettel és boldog Húsvétot kívánunk mindenkinek, a Zancival! 




Húsvét, vagy amit akartok


Rügyeznek a nyulak, kinyíltak a csirkék,
Barkán lógnak a tojások: piros, sárga, és kék.
Nekem ilyenkor királylányos az életem,
Sonkás tészta a legkedvesebb ételem.

Nemsokára jön majd a húsvéti tapsi,
Majdnem olyan, mint egy emberi hapsi:
Rövid a farka, görbe a tartása,
Egyfeszt ugrál, és hímes a tojása…

Jönnek majd bácsik is, akik öntözni akarnak,
Engem meg kedvesen fültövön vakarnak.
A szekrény tetején van egyedül oltalom,
Ha valaki meglocsol, azt ficnikre karmolom!


©Galuska Galagonya 2016






1 megjegyzés:

  1. Édes kicsi Galuska hercegnő is éppen úgy nem kedveli a locsolókat, ahogy én sem...

    VálaszTörlés