2015. június 25., csütörtök

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 55 ~

2015. június

Képzeljétek, a Zanci cikkeket ír az Infohalmaz című internetes magazinba, a cicatartásról! Megmutatom az első írását, aztán akit érdekel, ott az oldalon keressen rá a Zanci nevére, mostantól majd rendszeresen lesznek ilyenek. A Zanci azt mondta ez mindenkinek hasznos lesz, aki "megmacskásodott" és itt most nem azokra gondolt, akik egy fél napot ücsörögtek a bal bokájukon. 

http://infohalmaz.hu/kedvenceink/macska-a-haznal-az-elso-napok/


A cikkben van fotó is a konyhaablakunkról, hogy ilyen fémhálós megoldással lehet elkerülni, hogy kiessen a cica az ablakon. Na, szépen vagyunk! A Zanci úgy csinál, mint aki hűdeokos, közben meg csak arról szól a történet, hogyan börtönözött be engem! Tessék, most jól láthatjátok, hogy milyen sanyarú, elnyomott sorsom van nekem, nem mehetek ki már a tetőre sem...!


Porfürdőzöm


Egyébként a nap jelentékeny részét az udvaron töltöm és szomszédolok is. A múltkor délután, amikor hazajöttem a Zanci beengedett, ilyenkor szoktam Neki puszit adni az orrára, még a lépcső alján. Na, most pont elfelejtettem, de aztán eszembe jutott, hogy cuppantsunk, csak a lépcső közepén. Felágaskodtam a Zancihoz, hogy adok Neki puszit, mire azt mondta, hogy lehetőleg ne a lépcsőn fölfelé jusson már eszembe szentimentáliskodni, mert addig smárolunk, amíg mindketten olyat fogunk zuhanni, mint az életszínvonal! Szép, mi? Én itt töröm magam, hogy puszizzak Vele, Ő meg ilyen hálátlan! Hát anya az ilyen? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése