2015. június 21., vasárnap

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 54 ~

2015. június

Megkaptam az éves oltásaimat. Felmentünk a Dr. Vauhoz és az Attila megint nagyon aranyos volt. Jól megvizsgált, de tök egészséges vagyok, úgyhogy egy fecskendőbe összezötykölte az összes oltólöttyöt, aztán beadta. Azt sem mondtam, hogy mukk, de ez nem csoda, mert engem hidegen hagy, hogy izélgetnek. Pont ezért a Dokibá azt mondta, hogy akkor az asszisztensnő adjon be nekem valami folsav nevű bogyót, ami csak vitamin, de hogy gyakoroljon, mert tudnia kell beadni tablettát. A Zanci mondta Neki, hogy csak bátran turkáljon a számban, mert én nem harapok, nem karmolok, nagyon jó Kislány vagyok. (ezt a Zanci mondta!) Szóval az asszisztensnő kinyitotta a számat, de elsőre nem jó helyre dugta a bogyót, gyorsan elnézést kért, de a Zanci mondta, hogy nem kell pánikolni, mert én csak ültem ott tátott szájjal, fél szemmel a Zancira sandítva, látja-e, hogy a néni vájárkodik a számban? Látta, de csak somolygott. A végén persze sikerült beadni nekem a tablettát, mert nagyon ügyes volt az asszisztens lány, csak kicsit lámpalázas lehetett. Kaptam Tőle egy puszit is, miután lenyeltem a bogyót, szóval nagyon aranyos volt. A Dokibácsi meg azt mondta, hogy nem is vagyok ványadt, a Zanci ne aggódjon, mert csak "sportos" vagyok. Na? Sportos vagyok tessék, nem krónikusan gebe! A Zanci nagyon örült, mert a Dr. Vau azt mondta, hogy olyan gyógytápot sem kell ennem, így aztán egy csomó pénzt spóroltunk.
Másnap reggelre elszállt a jókedvem, mert mikor felébredtem éreztem, hogy fáj a lábam. A Zanci azt mondta, hogy az oltás miatt van, sétáljak sokat. Sétáltam, de bicegve és azért nem erőltettem a lábam. Most már jól vagyok, csak vacak volt másfél napig sántikálni.



Ja, megint elhagytam a nyakörvemet. A Zanci nyomdafestéket nem tűrő dolgokat mondott nekem, még a legszebb titulus a "hülye liba" volt. Mondtam Neki, hogy nem tehetek róla, beakadtam valahova, aztán leoldódott rólam a nyakörv, hát tehetek én arról, hogy ennyi bokor van mindenhol? A Zanci azt mondta igenis tehetek, mert mi a fenének kell nekem mindenhova bemásznom, meg felakadnom. A Nagyigazdival jól meg is beszélgették, hogy nagyon jó ötlet volt beszerezni a biztonsági nyakörvet, mert már másodszorra fulladtam volna rá valamelyik kerítésre, vagy bokorra! A Zanci le is ült a géphez, hogy majd rendel nekem egy új nyakörvet, közben meg azon pufogott, hogy nálunk két dolog fogy ipari mennyiségben: az egyik a fertőtlenítő, a másik a biztonsági nyakörv. Mire talált a neten olyan nyakörvet, amilyenre gondolt, a szomszéd néni becsöngetett, mert Náluk hagytam el. A Zanci nagyon köszönte, amiért visszahozták nekem. Mondta a szomszéd néni, hogy nem volt nehéz kitalálni kié, egyrészt mert mindennap látják rajtam a fehér nyakörvet, meg ugye a nevem is bele van írva. Mostantól megpróbálok vigyázni erre a vacakra, mert most is csak fél napig nem volt nyakörvem, de fél napig hallgattam, hogy egy rosszéletű némber vagyok, aki semmire sem tud vigyázni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése