2015. június 3., szerda

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 50 ~

2015. június 3. 

Ma van az első szülinapom! :)

Ez nagyjából azt jelenti, hogy egész nap ünnepelve voltam, ami tök jó! Kaptam tortát, meg egy olyan játékot, ami egy plüssbogyó és ez egy ilyen hosszú rugón imbolyog. Na, ennek nagyon örülök! :) Olyan buli, mert ha megbigyergetem, akkor mókásan hajolgat ide-oda a bogyó. A Zanci le is videózott, ahogy megkapom és játszom vele. 
Ide sajnos a Zanci nem tudja feltölteni, de megnézhetitek, csak keressétek meg Ariana T. Dianis-t a Facebook-on, nyilvános a videó. :)

A tortám egyébként csirkés pástétom volt, de nem tudott vele lefotózni a Zanci, mert alaposan megtanultam, hogy a gyertya veszélyes és nem mehetek hozzá közel, úgyhogy csak akkor estem neki, amikor már gyertyátlanítva volt. 




A Zanci lefotózott, ahogy ölelem alvás közben a rózsaszínű cicámat és mivel még mindig úgy fekszem, mint első nap, amikor hazahoztak, gyorsan lefényképezett, aztán csinált egy "before-after" képet, hogy mennyit nőttem tíz hónap alatt. A Zanci azt mondta, hogy a cicám a bizonyíték rá, hogy akkora lettem, mint egy pótos IFA. (hiába van szülinapom, csak nem hagyja ki, hogy sértegessen...!)




Nagyon sok levelet és köszöntést kaptam ma, amit a Zanci fel is olvasott nekem, úgyhogy ezúton is szeretném mindenkinek nagyon szépen megköszönni, hogy gondoltatok rám! :) 
Tényleg nagyon boldog az 1. születésnapom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése