2015. június 13., szombat

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 52 ~

2015. június

Megint volt hiszti. Naná, mert a Zanci mindentől sikítozós lesz! Az történt, hogy feljöttem az udvarról és felültem az ölébe. Ahogy simogatni kezdett észrevette, hogy egy pici bogárka van a bajuszom környékén. Azt hitte egy pici pók, szóval nagy nehezen kivadászta az orrom mellől, mert ugye én közben a fejemet is rángattam, hogy élvezetesebb legyen a meccs. :D Na, elkapta a "pici pókot", aztán majdnem el is dobta: nem pók volt a nyomorult, hanem kullancs, ami éppen be akarta magát enni a bajuszom mellé! Nem tudom utánozni azt a hangot, amit ekkor hallatott a Zanci, de talán a gurgulázva sikítás a legjobb leírása. Nagy-nagy lélekjelenlétről tett tanúbizonyságot, amikor nem dobálta szanaszét a lakásban a kis dögöt, hanem kirohant vele a konyhában és beledugta egy pohárnyi vízbe, hogy megfulladjon az a szemét kis vérszívó! Persze nem fulladt meg, de a Zanci azt mondta Ő nem zoológus, úgyhogy lefotózta a pohárban tempózó "izét", hogy majd beazonosítja a guglin.
Beírta, hogy "kullancs" és tizenkét másodperc múlva már egyértelmű is lett, hogy ez itten kérem szépen, valóban egy KULLAAANCS! (ezt a Zanci visította így) Sosem volt még bennem hasonló sem, de nem is lehetett, mert minden hónapban kapok olyan cseppeket a nyakamba, hogy az ilyen kis dögök nehogy belém másszanak. Na, a Zanci meg roppantul elszégyellte magát, mert a múlt hónapban kihagytuk a cseppet és tessék, rám is mászott egy kullancs. Mondtam Neki, hogy jaj ne hisztizzen már, nem lett semmi bajom, de erre azt mondta, hogy nagyobb a szerencsém, mint az eszem, mert ha a kullancs oda berágta volna magát a bajusztövembe, onnan aztán nagyon fájt volna kiszedni! Szóval az eset után kettő perccel a Zanci minden rekordot megdöntött felöltözésben és állatorvoshoz rohanásban. A rendelőben vett cseppet, aztán hazarohant és jól betunkolt vele. Egyébként most nem a Dr. Vau volt bent, hanem a Zolidoki, aki megdicsérte a Zanci ügyességét, hogy elkapta a kullancsot, mielőtt belém mászott volna. A Dr. Vau-hoz majd jövő héten megyünk, mert esedékes lesz az éves oltásom, meg olyan gyógykaja is kell, szóval azt is veszünk majd az Attilánál. 


Délutánra olyan dög meleg lett, hogy rám avasodott a bolhacsepp! Egy ideig kint ténferegtem, de aztán feljöttem és a Zanci bekapcsolta a klímát, hogy bírjunk levegőt is venni itt a tetőtérben. Rendkívül jó ötlet volt ez Tőle, mert már csak fekve nyávogni tudtam, olyan melegem volt és lihegtem is, ami teljesen életidegen tevékenység egy macskánál. A jó hűvösben el is aludtam a Zanci karjában, persze tátott szájjal, amit imád, ezért aztán le is fotózott. Kicsit kezd elegem lenni, hogy a cikis képeimmel van tele az internet! 




Hőségriadó van! Akár kinti, akár lakásban tartott állatkátok van, folyamatosan legyen elérhető nekik több helyen is, tiszta hideg víz! Ha a cicátok-kutyátok nem jár ki az udvarra, akkor is tegyetek ki egy tálba friss vizet, hogy a kóbor vendégek is tudjanak inni! Vigyázzatok magatokra és a Kedvenceitekre! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése