2015. június 16., kedd

Galuska Hercegnő uralkodása ~ 53 ~

2015. június

Most töredelmes vallomást teszek. Szeretem a kiflit! Nem kicsit, hanem nagyon! A Zanci azt mondta, hogy konkrétan már szénhidrát-függő vagyok, mert a natúr tésztákat is zabálom, meg a péksütiket is. Az úgy szokott kinézni, hogy már a szatyorból is megpróbálom kiragadozni a kiflit, mert az ugye nekem alanyi jogon jár. Na, erre a Zanci azt mondta, hogy nekem maximum a szám jár alanyi jogon, de az huszonnégy órában! Aztán azt is mondta, hogy egyáltalán nem egészséges a kiflik iránti rajongásom, és ha így folytatom, el fog küldeni az anonim kiflioholisták ájtatos összejöveteleire. Ott aztán majd felmehetek a pulpitusra és előadhatom, miszerint: "Hello! A nevem Nokedli. Kifli-függő vagyok. Három napja nem ettem egy falat kiflit sem és nézzétek; MÁR RESZKET A PRACLIM!" Haha! Baaaromi vicces!

A Nagyigazdi foteljában


Mostanában új szokást vettem fel. Ebéd után a Nagyigazdi szundikálni szokott, amit én nem tudok értelmezni, mert Ő miért alszik, amikor én nem alszom. Tök logikus, nem? Szóval azt szoktam ilyenkor csinálni, hogy bemegyek Hozzá az udvarról, aztán leülök elé és csak annyit mondok halkan, (nagyjából 200 decibelen!) hogy "NYÁÁÁ!!!". Na, erre rögtön fel szokott ébredni és megkérdezi, hogy mi a baj? Mi lenne? Semmi baj nincs, csak miért alszik? Úgyhogy miután jól kivertem az álmot a szeméből, elegánsan kiriszálok az udvarra. A Zanci azt mondta, roppant bunkó vagyok ilyenkor, és új értelmet nyert a személyemben, a "macskagyökér" kifejezés. Mondhat, amit akar, akkor is nekem van igazam. Csak én alhatok a Nagyigazdi foteljában, meg bárhol, és bármikor! Ki a Hercegnő itthon? Én! Van még kérdés?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése